-- mijn 'gamersmuis' van 5 euro uit den Action is kapot
++ gelukkig had ik nog een andere muis liggen
++ mooi weer
++ laatste les vandaag
++ na wat gepruts met de instellingen heb ik Anno 2205 werkende weten te krijgen op mijn oud beestje van een pc
-- ga toch dringend eens moeten vernieuwen but iz so expensive
-- dinsdag 1 van de slechtste rode wijnen ooit gedronken, amai, precies desertwijn maar zo hoort rode wijn niet te smaken
-- Table Top Racing en die driftchallenges xD
++ door een trucje heb ik er toch een paar kunnen completen
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4082Probeer eens die vroegere BMW rally auto. Staat bij de straatracers (Rally's Cool 72). De eerste auto van die reeks. Die heeft uitstekende driftcapaciteiten.Elexus wrote:-- mijn 'gamersmuis' van 5 euro uit den Action is kapot
++ mooi weer
++ laatste les vandaag
++ na wat gepruts met de instellingen heb ik Anno 2205 werkende weten te krijgen op mijn oud beestje van een pc
-- dinsdag 1 van de slechtste rode wijnen ooit gedronken, amai, precies desertwijn maar zo hoort rode wijn niet te smaken
4083Kzal eens proberen, merci voor de tip!NTGSruler wrote:Probeer eens die vroegere BMW rally auto. Staat bij de straatracers (Rally's Cool 72). De eerste auto van die reeks. Die heeft uitstekende driftcapaciteiten.Elexus wrote:-- mijn 'gamersmuis' van 5 euro uit den Action is kapot
++ mooi weer
++ laatste les vandaag
4084Waarschijnlijk zo iemand dat heel graag een hond heeft, maar zo min mogelijk moeite wil doen (met hem uit te laten bijvoorbeeld)gamerke1992 wrote:--- hond van iemand in onze straat die in onze tuin putten komt graven en stoelgang maken. Die hond loopt vrij rond in alle tuinen, zonder baasje.
--- ik heb daarnet de hond en vrouw betrapt en heb haar hierover aangesproken. Zij zegt dat dit de 'natuur' is en dat de hond mag kiezen waar hij gaat
+++ mailtje met foto's is naar de wijkagent verzonden. Als de vriendelijke aanpak niet werkt, zal het spijtig genoeg maar via de politie moeten.
--- btw die hond doet dat dus dagelijks hé
4085++++++++ Vandaag dan eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis 'gekregen'...
---------- Daardoor de komende 1 1/2 week iets minder tijd om te gamen en hier langs te komen
---------- Daardoor de komende 1 1/2 week iets minder tijd om te gamen en hier langs te komen
4086Proficiat! Geniet van de nieuwe woonst!paveman wrote:++++++++ Vandaag dan eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis 'gekregen'...
4087Proficat Even minder tijd, door al het verhuis en geregel. Maar dat kan je later inhalen hépaveman wrote:++++++++ Vandaag dan eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis 'gekregen'...
+++ Love my job
+++ Dag van de verpleegkunde vandaag, met traktaties op het werk
+++ mooi weer
+++ al heel de week zalig kunnen sporten
4088---- Gisteren moest Uncharted normaal gezien zijn toegekomen, en het is er nog steeds niet... Damn you, belgische postverdeling
--- Das al 6 uren dat ik minder kan reviewen...
?? Morgen moet ik 'm dan toch echt wel gaan hebben of ik geraak in tijdsnood.
4089hm?dividedx11 wrote:---- Gisteren moest Uncharted normaal gezien zijn toegekomen, en het is er nog steeds niet... Damn you, belgische postverdeling
4090Dit weekend heb ik nog voldoende tijd maar daarna moetk eens beginnen aan examensLigeiro wrote:hm?dividedx11 wrote:---- Gisteren moest Uncharted normaal gezien zijn toegekomen, en het is er nog steeds niet... Damn you, belgische postverdeling
Last edited by Kolm on 12 May 2016 22:49, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Reason: Fixed quote
4091--- als er ineens een aantal tanden tegelijk doorkomen dan zijn dat vervelende nachten voor zowel kind als ouders. Hierdoor wat brak en erg te doen hebben met de kleine
4092Been there, done that.. ik weet hoe ge u voelt. Dolo gel helpt! Gewoon bij de apotheek te krijgen. Wij deden dat op zijn fopspeen en het hielp echt wel. Zit ook iets in om te helpen slapen. Wel niet te veel van geven, geen tubeke op een week ofzo, anders wordt het schadelijk.Colossus wrote:--- als er ineens een aantal tanden tegelijk doorkomen dan zijn dat vervelende nachten voor zowel kind als ouders. Hierdoor wat brak en erg te doen hebben met de kleine
--- de cyste in mn pols doet mij terug pijn. Teken dat ik oververmoeid ben
4093+/- Presentatie sebiet, moet er nog wat voor oefenen, maar dan is dat ook weer van de baan
--- Daarna nog werk, wanneer ga ik ooit eens kunnen studeren
--- Daarna nog werk, wanneer ga ik ooit eens kunnen studeren
4094++ DOOMsday
++morgen valkyria
++uncharted
++ vnv Witcher dlc blood and wine bestellen me gwent cards
++Ramones spelen op gitaar
-- men ma die tijd thuis zit van operatie. De minnetjes slaan op et feit dat ze thuis zit dus xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
++morgen valkyria
++uncharted
++ vnv Witcher dlc blood and wine bestellen me gwent cards
++Ramones spelen op gitaar
-- men ma die tijd thuis zit van operatie. De minnetjes slaan op et feit dat ze thuis zit dus xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
4095-- beetje last van misselijkheid
-- die warmte in mijn kamer helpt niet echt
++ proberen vandaag een vak af te werken
++ leuke vooruitzichten na de examens
++ nieuwe Orphan Black was weer zalig
-- pc is echt supertraag tegenwoordig
++ vanavond nieuwe tv beneden installeren
-- geen zin om veel te doen vandaag
-- zal toch moeten
++ wel een lange dag vandaag omdat ik vroeg ben opgestaan
-- die warmte in mijn kamer helpt niet echt
++ proberen vandaag een vak af te werken