Re: Medals

16
zenmaster wrote:Die nieuwe zijn echt cool. En nee, ik had me zelf vergist. Dacht dat ik 4e was bij completion, maar ben 6e.
You're welcome :D

Zo zie je maar. Als het bestuur hun hoofden eens bij elkaar steken komt er wel eens iets van :p
Image

Re: Medals

19
RoyVdW wrote:Tegen dat de meeste 12000 hebben is er al een PS12 als dit forum dan nog bestaat :P
Tja, de toekomst blijft een lastig te voorspellen iets. Vooral daar mijn glazen bol een paar jaar geleden in duizend scherven gevallen is. Zo best was die overigens niet want hij had zijn eigen dood niet kunnen voorspellen blijkbaar. :|

Divided doet er meer dan 3000 in een jaar, dus die heeft nog maar een jaar of 3 nodig. Welke PS we dan hebben weet ik niet en bij de PS5 is het al twijfelachtig of die nog een fysieke vorm kent. Mss streamen we dan alleen nog maar. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

20
Misschien ligt het aan mij, maar ik zou het logischer vinden als die post-medals in omgekeerde volgorde unlocked werden.
Lage postcount = nieuw op het forum = recent = PS4
Hoge postcount = lang op het forum = oud = PS1

Re: Medals

21
Tjeefkeuh wrote:Misschien ligt het aan mij, maar ik zou het logischer vinden als die post-medals in omgekeerde volgorde unlocked werden.
Lage postcount = nieuw op het forum = recent = PS4
Hoge postcount = lang op het forum = oud = PS1
Hmm ja idd daar zegt u wat. Dat lijkt logischer :smug:
Image

Re: Medals

22
Tjeefkeuh wrote:Misschien ligt het aan mij, maar ik zou het logischer vinden als die post-medals in omgekeerde volgorde unlocked werden.
Lage postcount = nieuw op het forum = recent = PS4
Hoge postcount = lang op het forum = oud = PS1
Er is zeker wat te zeggen voor jouw logica. Wij hebben echter een andere benadering gekozen, namelijk de ervaring met PlayStation. Zie de bijbehorende teksten. Ooit heb je of heeft men gekozen voor de PSX en dan meegegroeid via de PS2 en de PS3 naar de PS4. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

25
Ligeiro wrote:als ik heel eerlijk ben, vind ik het geen enkele meerwaarde voor het forum.
de member of the month badge vind ik zelfs ronduit lelijk...
De anderen hier op het forum lijken het allemaal wel tof te vinden, dus ieder zijn ding zeker?... Die MvdM badge vind ik persoonlijk ook niet heel super maar dat ligt eerder aan de kleuren ervan denk ik.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Medals

26
Ligeiro wrote:als ik heel eerlijk ben, vind ik het geen enkele meerwaarde voor het forum.
de member of the month badge vind ik zelfs ronduit lelijk...
Dat is jammer. Aan de reacties te zien stellen de meesten het wel op prijs en over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Indien jij er persoonlijk liever van af ziet dan wil ik ze wel bij jou weghalen. :|

Wat de kleuren van de MvdM badge betreft, die hebben zo ook een historische reden. Op Pure verscheen de naam van de MvdM in de fel groene kleur en de geel/oranje kleur duidt op goud!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron