Re: Trophy Leaderboards

76
RoyVdW wrote:Die completion schiet echt niet op die 90% grens gaat nog even duren :music:

Heb nog een ideetje. Misschien kan je nog een extra rubriek erbij voegen zoals die aantal trophies per dag behaald :D
Ben je uit op nog een medaille dan? :p
Image

79
RoyVdW wrote:Nee die medaille zal ik niet hebben.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Mss kun je een verdienste medaille hier behalen ;)
Image

80
RoyVdW wrote:Die completion schiet echt niet op die 90% grens gaat nog even duren :music:

Heb nog een ideetje. Misschien kan je nog een extra rubriek erbij voegen zoals die aantal trophies per dag behaald :D
Posts tussenvoegen is blijkbaar wel lastig, maar het is te overwegen denk ik.

81
We zijn trouwens met de staff nog aan het uitzoeken om het hele systeem te transponeren naar een aparte pagina met auto-updates.
Alleen blijkt het niet zo eenvoudig om die data van PSN te bekomen :D
Image

82
Sanity penguin wrote:We zijn trouwens met de staff nog aan het uitzoeken om het hele systeem te transponeren naar een aparte pagina met auto-updates.
Alleen blijkt het niet zo eenvoudig om die data van PSN te bekomen :D
En gewoon van PSNProfiles? Dan loopt het misschien iets achter maar is dat niet makkelijker?

83
In sé wel maar de moeilijk blijft een goed script te vinden om de dingen te automatiseren.
Je kan bv. wel PSNprofiles implementeren, maar dan zou je telkens - zoals op hun site - de naam moeten ingeven om de stats te bekijken.

We zouden eerder een soort van auto-systeem willen met onmiddellijke vergelijking tussen ingeschreven leden.
Image

84
De data ophalen zal wel lukken, op de site van playstation US is de trophydata blijkbaar publiek in tegenstelling tot op playstation EU. Maar als je de data hebt moet je er ook nog wat mee doen om het hier te integreren en bij voorkeur zodat je ook namen kan toevoegen etc en het is beetje uitzoeken hoe we dat het beste doen zodat alles optimaal blijft werken. Verwacht het dus nog niet vandaag of morgen. :nerd:
Image

85
Kolm wrote:De data ophalen zal wel lukken, op de site van playstation US is de trophydata blijkbaar publiek in tegenstelling tot op playstation EU. Maar als je de data hebt moet je er ook nog wat mee doen om het hier te integreren en bij voorkeur zodat je ook namen kan toevoegen etc en het is beetje uitzoeken hoe we dat het beste doen zodat alles optimaal blijft werken. Verwacht het dus nog niet vandaag of morgen. :nerd:
Overmorgen was goed hoor Kolm, zo hebben we het ook besproken :p
Image

86
Vanaf nu zal ik gedeelde plaatsen toepassen bij het platinum leaderboard; alfabetische rangschikking was wel een oplossing, maar niet erg fair.
Bij de andere is de kans erg klein dat er gedeelde plaatsen zijn dus daar ga ik mij niet mee bezig houden.

Hierdoor staan NTGSruler en RoyVdW nu op een gedeelde 4e plaats met 69 platinums en fsterchele23 en gamerke1992 op een gedeelde 9e plaats met 24 platinums.

87
Tjeefkeuh wrote:Vanaf nu zal ik gedeelde plaatsen toepassen bij het platinum leaderboard; alfabetische rangschikking was wel een oplossing, maar niet erg fair.
Bij de andere is de kans erg klein dat er gedeelde plaatsen zijn dus daar ga ik mij niet mee bezig houden.

Hierdoor staan NTGSruler en RoyVdW nu op een gedeelde 4e plaats met 69 platinums en fsterchele23 en gamerke1992 op een gedeelde 9e plaats met 24 platinums.
Ik heb er ondertss 25 :-P ik wil die plek voor mij alleen tedju xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

89
fsterchele23 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Vanaf nu zal ik gedeelde plaatsen toepassen bij het platinum leaderboard; alfabetische rangschikking was wel een oplossing, maar niet erg fair.

Nu moet ik wel weer eens een platinum gaan halen
Image
Image

90
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:

Nu moet ik wel weer eens een platinum gaan halen
Image
Dan ga ik mij weren om nog 1 te halen xd

Image