Re: Het afdwaaltopic

436
NTGSruler wrote:Mss een tip voor onze Youtube kijkende gamers die graag walkthroughs hebben voor bepaalde stealthgames: Centerstrain01. Die gast vind ik zalig. Altijd hele cleane video's met cleane playthroughs en mooie duidelijke commentaar waarom en hoe hij bepaalde dingen aanpakt.

Het feit dat hij ook een enorme Splinter Cell fan is neem ik er met plezier bij! :love:
'k Heb het eens bekeken en inderdaad goede video's :)

Re: Het afdwaaltopic

437
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Mss een tip voor onze Youtube kijkende gamers die graag walkthroughs hebben voor bepaalde stealthgames: Centerstrain01. Die gast vind ik zalig. Altijd hele cleane video's met cleane playthroughs en mooie duidelijke commentaar waarom en hoe hij bepaalde dingen aanpakt.

Het feit dat hij ook een enorme Splinter Cell fan is neem ik er met plezier bij! :love:
'k Heb het eens bekeken en inderdaad goede video's :)
Echt? :cool:

Goede video's toch niet? En ik vind dat die gast een zalige stem en humor heeft. Als ik mij niet vergis is het ook een Amerikaans militair of toch ooit geweest. Ik dacht dat hij dat ooit eens vermeld had in een Splinter Cell video.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

438
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-- pc is echt supertraag tegenwoordig
Als je een klassieke pc bedoelt en geen laptop kan voorzichtig uitstofzuigen helpen :)
als ge pc finaal naar de zak wilt helpen, zeker doen! :)
spuitbusje met lucht onder hoge druk (of gewoon een compressor) en gewoon het stof overal uitblazen is het enige dat wordt aangeraden om een pc uit te kuisen
Ik doe dat toch ook al jaren bij mijn PS3. Het stof er dieper in spuiten, heeft toch geen zin?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

439
met0t0 wrote:
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-- pc is echt supertraag tegenwoordig
Als je een klassieke pc bedoelt en geen laptop kan voorzichtig uitstofzuigen helpen :)
als ge pc finaal naar de zak wilt helpen, zeker doen! :)
spuitbusje met lucht onder hoge druk (of gewoon een compressor) en gewoon het stof overal uitblazen is het enige dat wordt aangeraden om een pc uit te kuisen
Ik doe dat toch ook al jaren bij mijn PS3. Het stof er dieper in spuiten, heeft toch geen zin?
't is de bedoeling dat ge het stof eruit spuit... ik doe dat al jaren, en al mijn consoles draaien nog zoals op dag 1

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

440
Ligeiro wrote:'t is de bedoeling dat ge het stof eruit spuit... ik doe dat al jaren, en al mijn consoles draaien nog zoals op dag 1
Ja, dat weet ik ook wel :p
Maar dan nog spuit ge er uiteindelijk ook wel wat stof dieper in, denk ik dan. Ge kunt het niet perfect richten dat alles eruit komt. Bovendien dacht ik dat Sony het zelf aanraadt om de PS3 af en toe met de stofzuiger op zachte stand uit te zuigen langs de ventilatie-openingen.
Al doet het mij toch weer twijfelen. Af en toe lees ik wel de discussie tussen uitspuiten of stofzuigen, dus ik ben benieuwd waarom gij zegt dat stofzuigen niet goed is?

Re: Het afdwaaltopic

441
Ik zei dat stofzuigen slecht is voor pc's :) kleine electronica op het moederbord kan daar ni tegen. Blazen is beter. Alles wordt gekuist dan, en het stof kan weg doordat de behuizing makkelijk open kan
Last edited by Guest on 15 May 2016 12:28, edited 1 time in total.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

442
Mr.Wolf wrote:Binnenkort op Vijf tv: De hondenfluisteraar met WOLF :smug:
En met0t0, zonder hem was het nooit gelukt :p
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-- pc is echt supertraag tegenwoordig
Als je een klassieke pc bedoelt en geen laptop kan voorzichtig uitstofzuigen helpen :)
als ge pc finaal naar de zak wilt helpen, zeker doen! :)
spuitbusje met lucht onder hoge druk (of gewoon een compressor) en gewoon het stof overal uitblazen is het enige dat wordt aangeraden om een pc uit te kuisen
Bij onzen pc beneden werkte dat toch heel goed...

--- En de taken raken nooit afgewerkt :(

Re: Het afdwaaltopic

443
Is inderdaad vooral van toepassing als je behuizing gaat openen en knal op de onderdelen gaat zitten. Ook statische energie die overgaat door een klein tikje met de stofzuiger tegen een onderdeel (vooral moederbord) kan de boel naar de zak helpen. Als je enkel aan de ventilatieuitgang van een playstation of pc kan en dus niet kan/wil openen dan is stofzuiger op laagste stand beter. Zelfde bij mijn laptop, hoewel ik na onderzoek achter kwam dat enkel in dat hele korte ventilatiestukje van onder naar zijkant effectief stof komt. Al de rest is stofdicht afgesloten daarvan. Als ik een spuitbus gebruik komt het er aan andere kant uit maar toch nog stofzuiger nodig om het effectief uit die gaatjes te krijgen. Ik had er nooit aandacht aan besteed tot hij plots paar keer kort na elkaar uitviel, bleek dat die 100 graden werd en dus oververhit werd. Na stof weghalen uit die hoek ging het weer goed en nu doe ik het heel af en toe eens en blijft het goed gaan. Heb die ondertss al een jaar of 5, mss zelfs langer. Als ik hem zou willen openmaken om dat stuk stofvrij te maken dan moet ik heel mijn laptop uit elkaar halen want dat is echt zowat het laatste stuk waar je bij kan...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

444
Het uitzuigen gaat prima. Ik doe dat al ruim 30 jaar met alle elektronische apparaten, tv's, versterkers, cassettedecks, desktop pc's, laptops en PlayStations. Mits met enige voorzichtigheid gedaan en met genoeg zuigkracht (mag best fors zijn, alles behalve het stof zit goed vast normaal gesproken) helpt het echt tegen te warm wordende apparaten. Ik heb nooit schade kunnen bemerken! :jip:
Het helpt overigens ook goed bij toetsenborden, controllers en afstandsbedieningen (kaskes of bakskes)!

Wel een tip: gebruik altijd een kunststof mondstuk en raak de onderdelen zelf niet aan. (Schakel het apparaat ook volledig uit: stekker uit het stopcontact!)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

446
gamerke1992 wrote:+++ zalige dag op het werk
+- mijn baas heeft een vriendschapsverzoek gestuurd op Facebook, geen idee wat ik daarmee zou doen
+++ Metal Gear solid phantom pain
Ik zou m' toevoegen. Je kan dan wel berichten die je plaatst onzichtbaar maken voor hem.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

447
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:+++ zalige dag op het werk
+- mijn baas heeft een vriendschapsverzoek gestuurd op Facebook, geen idee wat ik daarmee zou doen
+++ Metal Gear solid phantom pain
Ik zou m' toevoegen. Je kan dan wel berichten die je plaatst onzichtbaar maken voor hem.
Dan kan hij ook ALLES wat je plaatst tegen u gebruiken.. facebook heeft al gezorgd voor ontslagen om een zeer kleine foute post

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

448
Ligeiro wrote:
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:+++ zalige dag op het werk
+- mijn baas heeft een vriendschapsverzoek gestuurd op Facebook, geen idee wat ik daarmee zou doen
+++ Metal Gear solid phantom pain
Ik zou m' toevoegen. Je kan dan wel berichten die je plaatst onzichtbaar maken voor hem.
Dan kan hij ook ALLES wat je plaatst tegen u gebruiken.. facebook heeft al gezorgd voor ontslagen om een zeer kleine foute post
Dat zeg ik toch, je berichten onzichtbaar maken voor hem. Dan kan hij enkel je pf en omslagfoto zien.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

449
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:+++ zalige dag op het werk
+- mijn baas heeft een vriendschapsverzoek gestuurd op Facebook, geen idee wat ik daarmee zou doen
+++ Metal Gear solid phantom pain
Ik zou m' toevoegen. Je kan dan wel berichten die je plaatst onzichtbaar maken voor hem.
Dan kan hij ook ALLES wat je plaatst tegen u gebruiken.. facebook heeft al gezorgd voor ontslagen om een zeer kleine foute post
Dat zeg ik toch, je berichten onzichtbaar maken voor hem. Dan kan hij enkel je pf en omslagfoto zien.
als een gezamenlijke kennis dan ergens op reageert, kan hij dat zien als "blablabla heeft gereageerd op een bericht van gamerke1992"
en vervolgens kan hij ook dat bericht lezen. dan komt hij ook te weten dat gamerke zijn profiel onzichtbaar heeft gemaakt voor hem, waarop hij waarschijnlijk wel vragen zal beginnen stellen.
facebook is voor zo'n dingen zeer gevaarlijk en ik post zeer zelden iets daar
Last edited by Guest on 19 May 2016 09:03, edited 1 time in total.