50 euro is niet niets. Bij mijn weten is Mr. Wolf sociaal werker, hij diet dus aan dienstverlening en bouwt een persoonlijke band op die niet berust is op geld. Het aannemen van geld kan uw positie hierin bemoeilijken. Zeker omdat het gaat om een redelijk groot bedrag, dat is echt iets anders dan wat drinkgeld. Het is een principe en je moet zelf maar uitzoeken hoe je daar tegenover staat, ik zou het niet aannemen of er iets mee kopen voor die mensen of het aan een goed doel geven. Misschien vinden jullie dat onnozel, maar ik vind dat correct.Ligeiro wrote:Omg bende muggenzifters hier alsof jullie het altijd zo strikt en nauw nemen met de regels. Als iemand u geld geeft zegt ge dank u. Wilt ge een kadoke kopen, dan is dat uw zaak. Wilt ge iets voor uzelf kopen, is dat evengoed uw zaak, de mensen geven het u met de gedachte da ge er iets mee kunt doen. Officieel mag ne postbode ook geen drinkgeld aannemen, maar ik ken geen ene die gaat weigeren als er zo'n oudje 2 of 5 euro geeft en zegt "ier, drinkt er ene van".
--- Als je al meer dan een uur moet bezig zijn met de fouten die ze hebben ontdekt in de cursus statistiek te verbeteren, en we hebben het niet over punten en komma's maar over stukken formules en titels...
--- Ik word zo verschrikkelijk slechtgezind van statistiek, met0t0 ziet af met mij