Re: [TK] PS2, PS3 en PS4 games
17Ah had het niet gezien. Perfecte staat 10 euro samen.bawzmayne wrote:Hoe is de staat van lbp en mgs4? Als je die nog hebt..
Ondertussen ook even update gedaan. Staat ook op Kapaza.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
18-Uncharted: Drake's Fortune
-Uncharted 2: Among Thieves
-PlayStation Move Starterpack (starterdisc + PS Eye + motion + navigation controller) - €40
Kan je hier es foto's van sturen? Staat?
-Uncharted 2: Among Thieves
-PlayStation Move Starterpack (starterdisc + PS Eye + motion + navigation controller) - €40
Kan je hier es foto's van sturen? Staat?
19-Ratchet & Clank: Gladiator
- Tools of Destruction
Kan je eens een foto doorsturen aub? Ben op zoek naar goede staat en black label
- Tools of Destruction
Kan je eens een foto doorsturen aub? Ben op zoek naar goede staat en black label
20Sorry mannen had het nog niet gezien. De Move Starterpack heb ik al verkocht vooraleer je dit had gepost zenmaster. Zal de lijst nog eens updaten
Wat bedoel je juist met black label?
Geef anders jullie e-mail eens?
Wat bedoel je juist met black label?
Geef anders jullie e-mail eens?
Last edited by RoyVdW on 20 May 2016 22:46, edited 1 time in total.
22Okey pics zijn verzonden Uiteraard nieuwstaat zoals vorige keer.zenmaster wrote:s.nys@msn.com
23gerbensteyaert@gmail.comRoyVdW wrote:Okey pics zijn verzonden Uiteraard nieuwstaat zoals vorige keer.zenmaster wrote:s.nys@msn.com
black label ==> Standaard versie, geen plat, essentials ,etc
24Pics ook verstuurd helaas is de R&C PS2 wel plat versie die had ik toen niet meer origineel gevonden, maar maakt niet uitdividedx11 wrote:gerbensteyaert@gmail.comRoyVdW wrote:Okey pics zijn verzonden Uiteraard nieuwstaat zoals vorige keer.zenmaster wrote:s.nys@msn.com
black label ==> Standaard versie, geen plat, essentials ,etc
25Sorry Gerben maar heb vandaag een mail gehad van iemand die alle R&C games wilt kopen ineens dus dat aanbod is beter dan het uwe ben ik ze ineens kwijt. Je liet ook even niks meer weten. Ik wacht nog even tot die persoon betaald heeft anders kan jij ze nog hebben.
26Verkoop ze maar hoor! Moet eerlijk toegeven dat ik je mail een beetje uit het oog was verloren. Sorry!RoyVdW wrote:Sorry Gerben maar heb vandaag een mail gehad van iemand die alle R&C games wilt kopen ineens dus dat aanbod is beter dan het uwe ben ik ze ineens kwijt. Je liet ook even niks meer weten. Ik wacht nog even tot die persoon betaald heeft anders kan jij ze nog hebben.
28Sorry zie dit nu pas een dikke maand later. Ja ik wou komen met zenmaster maar die kan nu niet meer en ik heb geen vervoer dus helaas niet.dividedx11 wrote:@Roy, kom jij naar de BBQ?