Een camera die aangeeft als er iemand in huis is of als die iets hoort. En natuurlijk beelden opslaan en live kunnen kijken via smartphone, tablet of laptop
Re: Je laatste aankoop (geen games)
812Nice, hoeveel kost zo'n ding? En heb je er meerdere gekocht?gamerke1992 wrote:Een camera die aangeeft als er iemand in huis is of als die iets hoort. En natuurlijk beelden opslaan en live kunnen kijken via smartphone, tablet of laptop
813Hangt er vanaf waar je het koopt. Ik heb winkels gezien die 130 euro vroegen en anderen die 60 euro vroegen. Ik heb het via een winkel met elke dag nieuwe deals van het werk gekocht voor 28 eurodividedx11 wrote:Nice, hoeveel kost zo'n ding? En heb je er meerdere gekocht?gamerke1992 wrote:Een camera die aangeeft als er iemand in huis is of als die iets hoort. En natuurlijk beelden opslaan en live kunnen kijken via smartphone, tablet of laptop
Ik heb het bij 1tje gehouden
814De Tijd met de belastingengids omdat ik er meer van wou weten. Wat is het leven hier toch ingewikkeld. De helft is nog steeds Chinees meestal.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
815Zit momenteel in een opleiding erover. Het is immens ingewikkeld als je kijkt naar hypothecaire leningen. Veel verschillende systemen en met de splitsing federaal&gewest wordt het er niet makkelijker opRoyVdW wrote:De Tijd met de belastingengids omdat ik er meer van wou weten. Wat is het leven hier toch ingewikkeld. De helft is nog steeds Chinees meestal.
816heb je al ongewenst bezoek gehad ?gamerke1992 wrote:Een camera die aangeeft als er iemand in huis is of als die iets hoort. En natuurlijk beelden opslaan en live kunnen kijken via smartphone, tablet of laptop
817Ik zal het je laten weten als het is toegekomenGamefreak wrote:heb je al ongewenst bezoek gehad ?gamerke1992 wrote:Een camera die aangeeft als er iemand in huis is of als die iets hoort. En natuurlijk beelden opslaan en live kunnen kijken via smartphone, tablet of laptop
818Zelfs vanaf dit jaar hangt het ervan af in welk gewest je woont hoe absurd is dat. Vlaanderen bij NL en de Walen bij FR en klaar. Dit wordt een dictatuur met al die regels waar een gewone burger niks van snapt.Sanity penguin wrote:Zit momenteel in een opleiding erover. Het is immens ingewikkeld als je kijkt naar hypothecaire leningen. Veel verschillende systemen en met de splitsing federaal&gewest wordt het er niet makkelijker opRoyVdW wrote:De Tijd met de belastingengids omdat ik er meer van wou weten. Wat is het leven hier toch ingewikkeld. De helft is nog steeds Chinees meestal.
820@Elexus Dieje Intouchables is echt een zalige film. 1 van mijn favorieten
821+1000Mr.Wolf wrote:@Elexus Dieje Intouchables is echt een zalige film. 1 van mijn favorieten
822Hehe, welja, ik zag hem liggen en herinnerde me de goede commentaren (van divided onder andere) op het forum dus nam ik hem maar mee.
823Intouchables is inderdaad een prachtige film. En oe, Blink 182
824Vind ik ookMr.Wolf wrote:@Elexus Dieje Intouchables is echt een zalige film. 1 van mijn favorieten
825Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2