Wat doet een kannibaal als hij net z'n vriendin heeft gedumpt?
Z'n kont afvegen en de broek optrekken!
Re: Het moppen topic
272Ik las vandaag dit op de fb-pagina van iemand:
Miljaar seg daar moet je dan bijna 34 jaar voor zijn...echt weer iets voor mij
ik wilde daarstraks eens gaan paardrijden ook al was dat jaren geleden... Ik stapte zonder hulp of toezicht op dat paard dat spontaan begon te galopperen, ik zat niet zo heel stevig vast en ik schoof over dat zadel heen en vol angst probeer ik me aan de manen van het paard vast te grijpen maar dat lukte me niet, ik probeerde zijn nek vast te houden maar kwam ik onder het paard terecht...
Vol energie galoppeert het paard nog verder en blijkbaar totaal ongevoelig voor de benarde situatie waar ik in zat....uiteindelijk liet ik maar los, hopend op de grond te vallen maar mijn voet bleef in de stijgbeugel vastzitten waardoor ik in een dramatische houding terecht kwam en mijn hoofd enkele keren botsend tegen de grond kwam...
Ik stond echt op het punt om flauw te vallen totdat wonder boven wonder de manager van de Carrefour aangelopen kwam en de stekker uit het stopcontact trok !!!!
Echt super kerel! bedankt man!!!!
Miljaar seg daar moet je dan bijna 34 jaar voor zijn...echt weer iets voor mij
ik wilde daarstraks eens gaan paardrijden ook al was dat jaren geleden... Ik stapte zonder hulp of toezicht op dat paard dat spontaan begon te galopperen, ik zat niet zo heel stevig vast en ik schoof over dat zadel heen en vol angst probeer ik me aan de manen van het paard vast te grijpen maar dat lukte me niet, ik probeerde zijn nek vast te houden maar kwam ik onder het paard terecht...
Vol energie galoppeert het paard nog verder en blijkbaar totaal ongevoelig voor de benarde situatie waar ik in zat....uiteindelijk liet ik maar los, hopend op de grond te vallen maar mijn voet bleef in de stijgbeugel vastzitten waardoor ik in een dramatische houding terecht kwam en mijn hoofd enkele keren botsend tegen de grond kwam...
Ik stond echt op het punt om flauw te vallen totdat wonder boven wonder de manager van de Carrefour aangelopen kwam en de stekker uit het stopcontact trok !!!!
Echt super kerel! bedankt man!!!!
2731 – 1
In plaats van de som
leverde ik een gedicht in
bij de wiskundeleraar.
Hij zei: ik snap het niet.
Ik zei: dan staan we quitte.
(Erik van Os)
In plaats van de som
leverde ik een gedicht in
bij de wiskundeleraar.
Hij zei: ik snap het niet.
Ik zei: dan staan we quitte.
(Erik van Os)
274Ik was eigenlijk een erg knappe baby...
Maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.
Maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.
275Vandaag ligt de 'Harmony of the Seas' aan de kade in Rotterdam, het is het grootste cruiseschip ter wereld met een lengte van 362 meter en een breedte van 66 meter. Het grootste cruiseschip ter wereld huisvest meer dan 8.500 mensen: 6.780 passagiers en zo'n 2.200 bemanningsleden.
Staan veel mensen op de kade te kijken vanmorgen vroeg bij het afmeren, ontspint zicht het volgende dialoogje:
Zij: "Zooo, hij is echt groot!"
Hij: "Hebbie je reet wel eens gezien?"
Bootje aan de kade, m'n dag kan niet meer stuk!

Zij: "Zooo, hij is echt groot!"
Hij: "Hebbie je reet wel eens gezien?"
Bootje aan de kade, m'n dag kan niet meer stuk!
276Dat fb verhaal is ook magistraal, zeg!
Frans blijft natuurlijk goed op dreef...
Frans blijft natuurlijk goed op dreef...
277Een leuke wandeling.
Een jongen en een meisje van ongeveer 18 jaar wandelen samen in het park. Ze zijn nog maar enkele dagen samen en dolverliefd. Het koppeltje praat over koetjes en kalfjes tot het meisje plots met een onverwachte vraag komt: “Ik ben nog niet zolang geleden aan mijn blindedarm geopereerd. Wil je eens zien waar het was?”
De jongen denkt even na en antwoordt dan vol enthousiasme en opgewonden: “En of, dat wil ik wel eens graag zien. Ik kijk ernaar uit.” Waarop het meisje geen krimp geeft en zegt: “Daar in de verte, in dat grote zwarte gebouwen met al die ramen, daar was het.”
Een jongen en een meisje van ongeveer 18 jaar wandelen samen in het park. Ze zijn nog maar enkele dagen samen en dolverliefd. Het koppeltje praat over koetjes en kalfjes tot het meisje plots met een onverwachte vraag komt: “Ik ben nog niet zolang geleden aan mijn blindedarm geopereerd. Wil je eens zien waar het was?”
De jongen denkt even na en antwoordt dan vol enthousiasme en opgewonden: “En of, dat wil ik wel eens graag zien. Ik kijk ernaar uit.” Waarop het meisje geen krimp geeft en zegt: “Daar in de verte, in dat grote zwarte gebouwen met al die ramen, daar was het.”
279Een muntstukje van 20 eurocent sterft en gaat naar de hemel.
Daar aangekomen verbaast ze zich over de feestelijke ontvangst die haar te beurt valt. Alle engelen en Sint Pieter begroeten haar met een hartelijke handdruk en drie dikke kussen en ze krijgt de beste plaats op de mooiste VIP wolk. Ze krijgt daarbovenop ook nog eens twee persoonlijke butlers die haar bedienen als een koningin, en haar op haar wenken bedienen.
Weinig later sterft een biljet van 500 euro en komt ook aan in de hemel. Maar het onthaal is duidelijk veel minder warm. Eén van de engelen kijkt even op van zijn schrijfwerk en wijst dan het biljet van 500 koeltjes een plaats op een klein oncomfortabel grijs wolkje. Iedereen laat hem links liggen en niemand spreekt tegen hem. En dat terwijl iedereen zich de benen van onder het lijf loopt voor het muntje van 20 cent.
Na een tijdje stelt het 500 eurobiljet toch de vraag aan Sint Pieter: "Sint Pieter, hoe komt het dat het stuk van 20 cent een vorstelijke behandeling krijgt en ik, het biljet van 500 euro, zo stiefmoederlijk behandeld word?"
Sint Pieter kijkt het biljet weemoedig aan en antwoordt droogjes: "Tja... we hebben U ook niet vaak gezien tijdens de mis."
Daar aangekomen verbaast ze zich over de feestelijke ontvangst die haar te beurt valt. Alle engelen en Sint Pieter begroeten haar met een hartelijke handdruk en drie dikke kussen en ze krijgt de beste plaats op de mooiste VIP wolk. Ze krijgt daarbovenop ook nog eens twee persoonlijke butlers die haar bedienen als een koningin, en haar op haar wenken bedienen.
Weinig later sterft een biljet van 500 euro en komt ook aan in de hemel. Maar het onthaal is duidelijk veel minder warm. Eén van de engelen kijkt even op van zijn schrijfwerk en wijst dan het biljet van 500 koeltjes een plaats op een klein oncomfortabel grijs wolkje. Iedereen laat hem links liggen en niemand spreekt tegen hem. En dat terwijl iedereen zich de benen van onder het lijf loopt voor het muntje van 20 cent.
Na een tijdje stelt het 500 eurobiljet toch de vraag aan Sint Pieter: "Sint Pieter, hoe komt het dat het stuk van 20 cent een vorstelijke behandeling krijgt en ik, het biljet van 500 euro, zo stiefmoederlijk behandeld word?"
Sint Pieter kijkt het biljet weemoedig aan en antwoordt droogjes: "Tja... we hebben U ook niet vaak gezien tijdens de mis."
280De poule van WK-voetbal 2020 is bekend:
1 Nederland
2 Bobbejaanland
3 Fantasialand
4 Toverland
1 Nederland
2 Bobbejaanland
3 Fantasialand
4 Toverland
281Als je 's avonds
voor het naar bed gaan
het licht uit doet...
Waar blijft dan het licht?
Moet je eens in de koelkast kijken!
voor het naar bed gaan
het licht uit doet...
Waar blijft dan het licht?
Moet je eens in de koelkast kijken!
282Nederlanders die met zichzelf kunnen lachen, heerlijk toch !Sora_Lizard wrote:De poule van WK-voetbal 2020 is bekend:
1 Nederland
2 Bobbejaanland
3 Fantasialand
4 Toverland
283Het is om te huilen!Gamefreak wrote:Nederlanders die met zichzelf kunnen lachen, heerlijk toch !
Ik ga de totale eenzaamheid opzoeken.
Wie gaat er mee?
284IkSora_Lizard wrote:Het is om te huilen!Gamefreak wrote:Nederlanders die met zichzelf kunnen lachen, heerlijk toch !![]()
![]()
Ik ga de totale eenzaamheid opzoeken.
Wie gaat er mee?