Re: Welke game speelde je het laatste uit?

648
Ratchet: Deadlocked/Gladiator

Echt leuke game beter dan verwacht. Vond hem vroeger niet zo goed omdat het eerder een combat platform shooter is en begreep ook slecht Engels toen als kind dus die skill point waren moeilijk en snapte het soms niet goed. Nu geen probleem zeer vermakelijk. Bijna platinum. Alle skill points nu enkel nog wapens upgraden in paar missies op challenge mode voor laatste skillpoints en dan platinum. 7/10
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

650
Uncharted 4, woorden komen te kort om deze prachtige game te beschrijven. Vooral de nieuwe gameplay elementen met de grijphaak en het verhaal blijven me bij. Ik kan niet anders dan deze game een dikke 10/10 geven.

Trouwens mijn eerste PS4 game die ik heb uitgespeeld, mijn eerste in 5 maanden dat ik mijn PS4 al heb...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

651
Far Cry3. Meehhh. Het kon mij allemaal niet echt bekoren. Het zal echt aan persoonlijke smaak liggen want de game is héél goed uitgewerkt, graphics zijn echt prachtig. Zeker als je terug gaat in de tijd dat PS3 de standaard was. Gameplay was soms nogal repetitief. Vooral de outposten allemaal bevrijden en het looten om spuiten te maken. Het pluspunt aan deze game is voor mij de fast travel optie. Ik geef hem een 7/10.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

652
Captain Witwicky wrote:Uncharted 4, woorden komen te kort om deze prachtige game te beschrijven. Vooral de nieuwe gameplay elementen met de grijphaak en het verhaal blijven me bij. Ik kan niet anders dan deze game een dikke 10/10 geven.

Trouwens mijn eerste PS4 game die ik heb uitgespeeld, mijn eerste in 5 maanden dat ik mijn PS4 al heb...



aaaah, weg van hier, babaar :O

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

653
Life is Strange. Tja, het was goed. Even goed als The Walking Dead. Sommige stukken vond ik echt te lang gerokken. Vooral sommige conversaties.

History: Legends of War. Turn Based Tweede Wereldoorlog game. Eventjes wennen aan de controls, maar verder geen uitschieter of speciale dingen. 21 missies die altijd iets moeilijker worden, maar niets onovorkomelijk.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

654
NTGSruler wrote:Life is Strange. Tja, het was goed. Even goed als The Walking Dead. Sommige stukken vond ik echt te lang gerokken. Vooral sommige conversaties.

History: Legends of War. Turn Based Tweede Wereldoorlog game. Eventjes wennen aan de controls, maar verder geen uitschieter of speciale dingen. 21 missies die altijd iets moeilijker worden, maar niets onovorkomelijk.
over LIS, ieder zijn mening maar ik vind hem toch wel duidelijk beter dan de game met de rottende kuitenbijters.... ik volg je wel over dat minpuntje... maar toch, een klassieker vind ik het !

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

656
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Uncharted 4, woorden komen te kort om deze prachtige game te beschrijven. Vooral de nieuwe gameplay elementen met de grijphaak en het verhaal blijven me bij. Ik kan niet anders dan deze game een dikke 10/10 geven.

Trouwens mijn eerste PS4 game die ik heb uitgespeeld, mijn eerste in 5 maanden dat ik mijn PS4 al heb...



aaaah, weg van hier, babaar :O
't komt omdat ik veel Mad Max speel, die game is meer een RPG dan een action/adventure :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

659
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:De game uitgespeeld, en ben diep onder de indruk. 10/10

Voor mijn mening, lees de review op de blog :) http://www.pressxtorevive.com/uncharted-4/
maar wat ik niet snap, dat artikel is 2 weken oud, en nu pas heb je de game afgehaspeld. Hoe kon je die review toen geschreven hebben ? of heb je hem meerdere keren uitgespeeld ? :think:
Door tijdsnoot had ik de laatste 2 chapters nog niet kunnen uitspelen. Sindsdien ook niet meer verdergedaan, omdat ik te veel werk had. Dit weekend de game kunnen uitspelen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

660
Life Is Strange

WOOOW. Man ik ben er nog niet goed van. ;( Vooral laatste episode is crezie. Mindfuck op z'n best. Wie verzint dit, een meesterbrein?? Mega goed verhaal zit goed in elkaar. Beter dan TWD vind ik. Sowieso 9,235/10, perfectie bestaat niet maar deze grenst eraan. Thx aan iedereen die hem aanraadde. Zeker zijn geld waard en vooral tijd. Wel jammer dat ik die niet kan terugspoelen zodat ik een andere game kan platten en deze toch blijf behouden :lol:
[+] einde
Heb op het einde toch maar gekozen om Arcadia te redden en mijn vriendinnetje te laten sterven. Zo kon ik de rest redden en dat was ook oorspronkelijk geweest zonder tijdsaanpassing. Wist vanaf de eerste minuten in die klas al dat er iets met die leraar was vreemd maar van wie je het minste verwacht daarom had ik dit nog zien aankomen :O Heb ook herspeeld om Kate te redden van die zelfmoord ik wist niet dat je ze kon redden ik vond het erg :cry: Haha precies of ik ben geshockeerd met die emoticons. Matige graphics wel en soms slechte texturen, maar 'fucking awesome' spelletje zoals Chloë zou zeggen.
Image
cron