Re: E3 2016
16Ik hoop op een release date van persona 5 in Europa en meer nieuws over nino kuni 2, south park the fractured buthole en Gravity rush 2
Vorig jaar ben ik nog opgebleven voor hun conferentie. Was hier bij ons van 3u tot 5u 's morgens. Dit jaar ga ik dat niet meer doen haha, ik was doodmoe achteraf.Gamefreak wrote:alleen toch jammer dat Sony zijn persconferentie op zo een slecht uur voor ons heeft
De meeste zijn zeer acceptabel hoor. EA van 22h tot 23h 30, Xbox vanaf 18h30, pc gaming om 21h en ubisoft ook van 22h tot ongeveer 23h 30. Alleen sony en bethesda zijn zwaar overdrevenmet0t0 wrote:Ik kijk die persconferenties nooit live, ik kijk achteraf wel op een acceptabel uur in goede beeldkwaliteit
kan jij dan wakker blijven ?Elexus wrote:Plooiers!
Gewoon genoeg drinken wanneer je je voelt en alles is
Ik gan mee wakker blijven xd ma kzou et nog willen zien als je moet werken dag erna xdElexus wrote:Plooiers!
Als dat 1 keer is, valt dat ook nog wel te doen. Als je ook nog eens koters hebt die vroeg wakker worden (eerder dan de wekker voor het werk) en natuurlijk sowieso al de nodige energie vergen, wordt het alleen wel weer een stuk lastiger.fsterchele23 wrote:Ik gan mee wakker blijven xd ma kzou et nog willen zien als je moet werken dag erna xdElexus wrote:Plooiers!
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Kan ik geloven en ik ken et gevoel xd van toen ik bij nen zus logeerde. 12u weg maar school, laat gamen en ak dan sliep de kindjes die beginnen te wenen :-Ppaveman wrote:Als dat 1 keer is, valt dat ook nog wel te doen. Als je ook nog eens koters hebt die vroeg wakker worden (eerder dan de wekker voor het werk) en natuurlijk sowieso al de nodige energie vergen, wordt het alleen wel weer een stuk lastiger.fsterchele23 wrote:Ik gan mee wakker blijven xd ma kzou et nog willen zien als je moet werken dag erna xdElexus wrote:Plooiers!
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Uiteraard!Elexus wrote:Twas maar een lol hé mensen.