https://www.pressxtorevive.com/horizon- ... op-132017/
+ er is een nieuwe trailer
+ dit is de Collector's Edition

H.o.l.y. f.*.c.k.Maxidomino wrote:Lang geleden dat we het hier nog gehad hebben over Horizon Zero Dawn, maar nu is de releasedatum bekend gemaakt: 1 maart 2017.
https://www.pressxtorevive.com/horizon- ... op-132017/
+ er is een nieuwe trailer
+ dit is de Collector's Edition :love : :dizzy :
129 euro.dividedx11 wrote:Pff, ik wil wel eens weten hoeveel die gaat kosten. Maar hij is echt wel prachtig!
Ok, thx voor het meldenElexus wrote:129 euro.dividedx11 wrote:Pff, ik wil wel eens weten hoeveel die gaat kosten. Maar hij is echt wel prachtig!
Kga hem ook denk ik bestellen. Hij is echt wel prachtig. €129 is alleszins beter dan de belachelijke €220 voor de CE van Battlefield 1.dividedx11 wrote:Ok, thx voor het meldenElexus wrote:129 euro.dividedx11 wrote:Pff, ik wil wel eens weten hoeveel die gaat kosten. Maar hij is echt wel prachtig!Het is redelijk wat maar ik denk wel dat ik 'm binnenhaal.
Dat is idd wel waar. Hopelijk kan ik deze zomer nog aan een vakantiejob geraken (maar vrees er voor). Maar hij zal er sowieso wel komen denk ik.Maxidomino wrote:Kga hem ook denk ik bestellen. Hij is echt wel prachtig. €129 is alleszins beter dan de belachelijke €220 voor de CE van Battlefield 1.dividedx11 wrote:Ok, thx voor het meldenElexus wrote:129 euro.dividedx11 wrote:Pff, ik wil wel eens weten hoeveel die gaat kosten. Maar hij is echt wel prachtig!Het is redelijk wat maar ik denk wel dat ik 'm binnenhaal.
ik nu ook maar dan in gamemaniacoolgamer wrote:Heb de Collector's Edition juist besteld bij bol
Same here. Ik spaar voor een macbook pro die ik dit jaar graag nog zou willen kopen. Dus ik denk niet dat ik deze CE zal kunnen kopen, zelfde geldt voor de CE van Watch Dogs 2.Mr.Wolf wrote:Ik ben ook nog aant twijfelen aangezien ik al redelijk lange tijd aan het sparen ben voor een gaming laptop. Het spel op zich koop ik wel
Hehe, ik ben momenteel ook aan het sparen voor een macbook pro. Maar ik weet het nog niet goed :/ financieel is het haalbaar maar het blijft veel geld en ik ben niet zo goed in geld uitgeven (niet dat ik gierig benMaxidomino wrote:Same here. Ik spaar voor een macbook pro die ik dit jaar graag nog zou willen kopen. Dus ik denk niet dat ik deze CE zal kunnen kopen, zelfde geldt voor de CE van Watch Dogs 2.Mr.Wolf wrote:Ik ben ook nog aant twijfelen aangezien ik al redelijk lange tijd aan het sparen ben voor een gaming laptop. Het spel op zich koop ik wel
Return to “Role playing games”