Re: Battlefield 1

31
NTGSruler wrote:
daviduvel wrote:Ik wilde vol goede moed eens kijken of er een CE zou zijn van Battlefield 1. Maar toen ik de prijs zag, had ik het idee laten schieten om het te kopen. 220 euro is veel te veel :O . Moest het rond de 100 euro draaien, had ik hem gepre-ordered. Maar nu zal het alleen de game + DLC worden :P
Voor 220 euro krijg je toch wel een authentiek wapen uit die tijd erbij hoop ik?? :P
Een authentieke trench club :P
Image

33
Tjeefkeuh wrote:Wtf 220 euro? Dat is dan 160 euro voor dat beeld want de rest is maar wat rommel. Ik ben geen kenner maar zijn de prijzen voor een van die grootte meestal niet ergens rond de 50-60 euro?
Een prijs van 120 euro had hier idd wat beter bij gepast. Ik vind dat activision de CE's toch wel ff wat beter aanpakt qua prijzen.

34
itsjustme wrote:
Tjeefkeuh wrote:Wtf 220 euro? Dat is dan 160 euro voor dat beeld want de rest is maar wat rommel. Ik ben geen kenner maar zijn de prijzen voor een van die grootte meestal niet ergens rond de 50-60 euro?
Een prijs van 120 euro had hier idd wat beter bij gepast. Ik vind dat activision de CE's toch wel ff wat beter aanpakt qua prijzen.
Hun DLC daarentegen...

35
Tis inderdaad ook vaak rommel. Pre-orderen is sowieso niet verstandig want laten ze maar eerst die game goed en wel afmaken. Ik heb ergens het vermoeden, EA en DICE kennende, dat de game bij de release nog veel bugs zal hebben. Ze krijgen mijn geld pas als de game een keer uit is.
Image

36
Ik wil het spel sowieso spelen op de dag van de release, of op zn minst een paar dagen erna. En met dat de prijs toch nooit zakt in de eerste week kan ik hem net zo goed pre orderen met een extraatje dan dat ik hem een week later koop voor dezelfde prijs zonder iets erbij. Dat is de enige reden dat ik pre order en dit alleen voor multiplayer spellen. Voor games alleen met een sp wacht ik een paar maanden om het te kopen voor een eerlijkere prijs.

Anders ben ik geen voorstander van pre orders, mensen al geld geven voor dat hun product al af is. Waarom zouden ze dan nog moeite doen om het spel nog beter te maken.
Image

41
Toon8 wrote:Nieuwe teaser voor zondag:
Can't wait. Tijdens de EA voorstelling tonen ze waarschijnlijk wat single-player en daarna host EA een multiplayer event met bekende YouTubers waarin ze de MP gaan tonen. 64 spelers, waarschijnlijk Conquest. Ik ben echt benieuwd naar deze game. :)
Image