Dang die CE van Dishonored :o Heb de eerste niet echt gespeeld, maar oveweeg wel de 2e te instabuyen aangezien aangezien de GOTY edit van Dishonored 1 er ook bij zou zitten blijkbaar!
Skyrim is dubbel gevoel, het heeft opzich geen remaster nodig, maar ik wil skyrim wel graag terug spelen + alle DLC die ik nog niet heb gespeeld dus nog wel nice langs de ene kant. Daarnaast blijkbaar ook mod support op console voor die remastered versie dus ook wel nice.
Fallout DLC zag er ook goed uit (nuka park gedoe wel te verstaan), maar ga wellicht wachten tot er een GOTY edit komt met alle dlc erbij!
Re: E3 2016
47Welja tis maar als de laadtijden aangepakt zijn, dat ik 'm haal. Dat was mn grootste issue met de ps3 versie.
48Amai dat was wel een goede presentatie van Microsoft. Hopelijk kan Sony dat overtreffen.
49Wat gaat sony tegenover project Scorpio zetten? En ik ga nog moeten zien hoe lang xbox one nog ondersteund zal worden na die launch.
50Als ze bij hun plan blijven zal het alleszins niet de PS4K zijn.Toon8 wrote:Wat gaat sony tegenover project Scorpio zetten? En ik ga nog moeten zien hoe lang xbox one nog ondersteund zal worden na die launch.
51De enige Games die tot nu toe op E3 zijn geweest en me echt interessant lijken, zijn vampyr en South park: the fractured but whole. Voor de rest leek die puzzel game en die horror game van de pc gaming show me wel wat, maar daar wil ik eerst wat meer van zien.
52Sony zal wel een konijn uit de hoge hoed toveren hoorToon8 wrote:Wat gaat sony tegenover project Scorpio zetten? En ik ga nog moeten zien hoe lang xbox one nog ondersteund zal worden na die launch.
53Amai, dat moet nogal een show geweest zijn van Sony! Heb niet live kunnen kijken maar al die nieuwe aankondigingen
54Sony was nie normaal. Ik en lexi hebben live gekeken en we werden omver geblazen en ik sloeg al heel door vanaf minuut 1 met God of wardividedx11 wrote:Amai, dat moet nogal een show geweest zijn van Sony! Heb niet live kunnen kijken maar al die nieuwe aankondigingen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
55Ben echt content met al het nieuwsfsterchele23 wrote:Sony was nie normaal. Ik en lexi hebben live gekeken en we werden omver geblazen en ik sloeg al heel door vanaf minuut 1 met God of wardividedx11 wrote:Amai, dat moet nogal een show geweest zijn van Sony! Heb niet live kunnen kijken maar al die nieuwe aankondigingen
56Wat is er zo geweldig geweest dan? Ik ben het nieuws zo wat aan het bekijken, maar mis het goede nieuws eerlijk gezegd een beetje. Kan er mee te maken hebben dat ik niets met GoW heb, maar ik neem aan dat er toch meer moet zijn om mensen omver te blazen?dividedx11 wrote:Ben echt content met al het nieuwsfsterchele23 wrote:Sony was nie normaal. Ik en lexi hebben live gekeken en we werden omver geblazen en ik sloeg al heel door vanaf minuut 1 met God of wardividedx11 wrote:Amai, dat moet nogal een show geweest zijn van Sony! Heb niet live kunnen kijken maar al die nieuwe aankondigingen
57Wel 3 delen van crash bandicoot worden helemaal geremasterd. Dat is volgens mij voor veel mensen al genoeg
Ik heb trouwens een handige site gevonden waar je al het E3 nieuws en filmpjes op kunt vinden: http://www.e3recap.com
Ik heb trouwens een handige site gevonden waar je al het E3 nieuws en filmpjes op kunt vinden: http://www.e3recap.com
Last edited by minermb on 14 Jun 2016 09:03, edited 1 time in total.
58Uhm what. Death stranding, crash, spiderman en dees keer goeie game denk ik, days gone, resi evil 7 en gow en zalige trailer last guardian met datum en horizon superteailer en Detroit van zelfde. Twas uur en bikke games games games en Nike anders
59Twas echt awesome ja en dan nog eens alle games die werden geaccentueerd door een live orkest. Zaaaaalig. Ik heb alleszins massas leuke games zien passeren. :0
60GoW beste aankondiging van deze E3, de nieuwe toer die ze opgaan ziet er fantastisch uit