Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

496
-/+ saaie match. Mooie goal van giaccherini

@Zenmaster: we staken omdat we idd teveel moeten doen met te weinig volk. Maar ook omdat onze rondes worden opgemaakt door mensen die totaal geen voeling hebben met wat het is om die rondes ook effectief te moeten uitdragen. Omdat we moeten werken met ondermaats materiaal dat constant kapot gaat. Omdat we geen nieuw volk kunnen aantrekken, en de nieuwe die beginnen zijn na 2 weken terug weg. Die gasten verdienen maar 1200€ per maand. Ter vergelijking: collega's die 15+ jaar werken (ook de niet-baremiek contractuelen) zitten rond de 1900€. En de bazen gebaren zich van krommen haas, zo lang ze maar poen blijven scheppen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

497
@Ligeiro, Is dat 1200 netto? Ja... 700 euro verschil tussen enkele jaren anciënniteit is wel gigantisch, zeker als je hetzelfde werk doet. :/
Wat je allemaal zegt kan ik inkomen, maar dat is op veel plaatsen wel zo. De laatste jaren wordt het alleen erger, zoveel mogelijk winst maken en zo goedkoop mogelijk werkvolk. Je moet eens op VDAB vacatures lezen en zien wat voor eisen werknemers stellen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

498
zenmaster wrote:@Ligeiro, Is dat 1200 netto? Ja... 700 euro verschil tussen enkele jaren anciënniteit is wel gigantisch, zeker als je hetzelfde werk doet. :/
Wat je allemaal zegt kan ik inkomen, maar dat is op veel plaatsen wel zo. De laatste jaren wordt het alleen erger, zoveel mogelijk winst maken en zo goedkoop mogelijk werkvolk. Je moet eens op VDAB vacatures lezen en zien wat voor eisen werknemers stellen.
Netto ja. Ik zit gelukkig nog dichter bij de "anciens", maar toch
cron