Re: Het afdwaaltopic

514
Colossus wrote:Flauw hoor :cry:

Maareh we hebben ineens 101 leden :jip: het gaat maar door het gaat maar door!

Welkom allen :P
Helaas, die laatste is een bot. Die is nu al banned maar verdwijnt binnenkort volledig. ;)
Als we alle overduidelijke bots zouden laten staan dan hadden we mss wel het dubbel aantal leden...
Image

Re: Het afdwaaltopic

516
RoyVdW wrote:100 leden waarvan er maar 20 altijd hier zitten en 20 voyeuren die niets typen. Waar zitten die andere 60? Enkel blognieuws kijken?
Het is inderdaad zo dat slechts een deel echt actief is en regelmatig de site bezoekt. Toch liggen de aantallen iets gunstiger dan jij inschat.
Circa 33 members zien we nagenoeg dagelijks en dan nog ongeveer 20 die met enige regelmaat de site bezoekt. Niet iedereen post altijd iets als ze zich aanmelden. De overige 47 kijken wellicht onaangemeld of melden zich veel zeldener aan.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

518
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:100 leden waarvan er maar 20 altijd hier zitten en 20 voyeuren die niets typen. Waar zitten die andere 60? Enkel blognieuws kijken?
ben je ons beu Roy ? :cry:
Nooit of te nimmer. We moeten eens een sapje gaan drinken irl.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

519
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:100 leden waarvan er maar 20 altijd hier zitten en 20 voyeuren die niets typen. Waar zitten die andere 60? Enkel blognieuws kijken?
ben je ons beu Roy ? :cry:
Nooit of te nimmer. We moeten eens een sapje gaan drinken irl.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
goeie :idea:

Re: Het afdwaaltopic

521
NTGSruler wrote:100 leden is toch een mooi aantal. Zeker voor een site als de onze. We blijven tenslotte het allemaal zelf doen ook hé :cool:
Dat vind ik ook. Wij hebben allemaal de sprong gewaagd naar een nieuwe plek en tot vandaag staan we er nog altijd :D
Image

Re: Het afdwaaltopic

522
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:100 leden is toch een mooi aantal. Zeker voor een site als de onze. We blijven tenslotte het allemaal zelf doen ook hé :cool:
Dat vind ik ook. Wij hebben allemaal de sprong gewaagd naar een nieuwe plek en tot vandaag staan we er nog altijd :D
EN: het is hier GEZELLIG!! :lol: :jip:
Image

Re: Het afdwaaltopic

524
Omdat ik geen '' verlanglijsje '' topic wil openen doe ik het lekker hier.
Maar ik zit me erg lekker te maken met spulletjes die ik nog wil hebben,

en wil dit delen hier:
Image
Image
Ik wil beide zo graag, maar weet even niet te kiezen, want ik moet binnenkort ook een totale nieuwe slaapkamer kopen,
Image
Image
Wil zoveel en wil dit al zolang, wanneer ga ik eindelijk eens over op aankoop :dizzy:
Image

Re: Het afdwaaltopic

525
Colossus wrote:Omdat ik geen '' verlanglijsje '' topic wil openen doe ik het lekker hier.
Maar ik zit me erg lekker te maken met spulletjes die ik nog wil hebben,

en wil dit delen hier:
Image
Image
Ik wil beide zo graag, maar weet even niet te kiezen, want ik moet binnenkort ook een totale nieuwe slaapkamer kopen,
Image
Image
Wil zoveel en wil dit al zolang, wanneer ga ik eindelijk eens over op aankoop :dizzy:
Ik denk wel dat dit zijn eigen topic verdient. :D
Op mijn wish-list staan alleszins een macbook pro en later een slr-camera en nog later een drone. :P
Image
cron