Re: Trophy Leaderboards

136
Ik snap je volledig :D

Ik had na uncharted 4 mijn rarity ongeveer 0,4% naar beneden gehaald en veel mensen die de game idd starten maar niet platten waardoor veel trophies mijn rarity verbeterden. Daarna nog wat andere games gespeeld zoals te walking dead michonne die de boel weer teniet deed waardoor ik uiteindelijk weer hetzelfde sta. Dus het is waar moeilijk echt aan te werken is en als je er al aan werkt is het echt een verhaal van lange adem dat amper vooruit gaat eens je wat meer games gespeeld hebt. Maw: Voor mij is maandelijks ook goed :cool:

Mijn trophies van vanmiddag hebben de update blijkbaar niet gehaald, oh well, heb ik er volgende week meer :P Vermoed dat ze pas gesynchroniseerd/geüpdatet waren op psnprofiles nadat jij de update had gedaan, geen stress dus ;)
Image

137
operatie mijn 5de plek terugpakken dees week van ruler is gelukt haha :p

qua completion en rarity is maandelijks goe voor mij wss ook omdak daar nie echt belang aan hecht omdak anders nog ga 'bang' zijn om eens een spel te proberen :p
Image

138
Belachelijk. Dat geitenspel heeft DLC gekregen waardoor mijn completion massa's is gezakt. Ik wil 90% halen maar dat gaat tergend traag. Nog 0,75% en dat is enorm precies. Ik moet gwn games dubbel platten zoals Telltale titels :D :silly:
Image

139
RoyVdW wrote:Belachelijk. Dat geitenspel heeft DLC gekregen waardoor mijn completion massa's is gezakt. Ik wil 90% halen maar dat gaat tergend traag. Nog 0,75% en dat is enorm precies. Ik moet gwn games dubbel platten zoals Telltale titels :D :silly:
Of games waar je maar 20% ofzo hebt nog eens een kans geven ;) Dan stijg je alleen. Heb hetzelfde probleem bij Dead Nation.
Image

140
zenmaster wrote:
RoyVdW wrote:Belachelijk. Dat geitenspel heeft DLC gekregen waardoor mijn completion massa's is gezakt. Ik wil 90% halen maar dat gaat tergend traag. Nog 0,75% en dat is enorm precies. Ik moet gwn games dubbel platten zoals Telltale titels :D :silly:
Of games waar je maar 20% ofzo hebt nog eens een kans geven ;) Dan stijg je alleen. Heb hetzelfde probleem bij Dead Nation.
Alles verkocht. Awel ik ga nog eens gaan voor Mirror's Edge na 8 jaar. Als Met0t0 die haalt wil ik zeker nog eens die uitdaging facen maar COD mooi niet dat is nnodige frustratie die onmogelijke veteran mode
Image
Image

141
Rarity mag voor mij ook maandelijks hoor. Nog eventjes een tip als je die score omhoog wil halen: games als FIFA en CoD zijn héél vaak gekochte games maar héél weinig gamers halen trophies in deze games. Vooral door de multiplayer van beide games.... ;)
Image

142
RoyVdW wrote:Awel ik ga nog eens gaan voor Mirror's Edge na 8 jaar. Als Met0t0 die haalt wil ik zeker nog eens die uitdaging facen
Veel succes ermee :cool:
Ik ben de game er alleszins veel meer door gaan appreciëren, maar ik kan ook begrijpen dat mensen hem net veel meer frustrerend zullen vinden :p

Rarity mag voor mij ook gerust naar een maandelijkse update gaan ;)

145
Marty wrote:wow na lange tijd weer in de top 2000 van de wereld :lol:
Voor zolang het duurt natuurlijk :yawn:
Das niet slecht :O
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

147
Ik geloof dat niet want ik vind dat ik ook best goed heb. Dat is wel zeer goed. Kloppen die statistieken wel op psn profiles of gaat het enkel over trophy hunters?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

148
RoyVdW wrote:Ik geloof dat niet want ik vind dat ik ook best goed heb. Dat is wel zeer goed. Kloppen die statistieken wel op psn profiles of gaat het enkel over trophy hunters?

Maar 42547 mensen die psnprofiles gebruiken zijn beter.
Image

149
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Ik geloof dat niet want ik vind dat ik ook best goed heb. Dat is wel zeer goed. Kloppen die statistieken wel op psn profiles of gaat het enkel over trophy hunters?

Maar 42547 mensen die psnprofiles gebruiken zijn beter.
Dan mij? Dat kan nog niet gezien. Staat bovenaan zeker? Dat is toch wel goed he op wereldvlak.

Image