Re: Verjaardagstopic
197K wou eigenlijk gewoon vragen hoe oud je werd om u een gelukkige XXen 3 dagen verjaardag te wensenRoyVdW wrote:Ik weet wel van mijn beste vrienden wnr ze verjaren maar kan ze dan ook op een hand tellen. En ja ik heb die datum niet ingevuld dan xp Merci mensen
Hopelijk heb je taart gekregen en anders doen we dat even digitaal (af te drukken op eetbaar papier):
198Gelukkige verjaardag Roy! Misschien wel te laat, maar 't is het gedacht dat telt hé.
O ja, en voor u uiteraard 71x , crazy platinumverzamelaar!
O ja, en voor u uiteraard 71x , crazy platinumverzamelaar!
202Nog ne (late) gelukkige!RoyVdW wrote:Ik was eergisteren jarig maar natuurlijk geen kat die dat ziet. Is normaal, heb ook op FB niks ontvangen en maar drie sms'jes. Heb dat verwijderd dus niemand kan het zien of weten dan zie je wie de echte vrienden zijn en dat niemand het weet. Het is wel leuk dat tientallen mensen je een gelukkige wensen maar je hebt er verder niks aan. Het is ook een dag zoals een andere. Ik weet nog niet of ik iets ga doen eens trakteren zal wel goed zijn.
En imo zegt het al dan niet weten van iemand zen verjaardag niet persee veel over de kwaliteit van de vriendschap. Ik verwacht ook helemaal niet dat mijn goede vrienden dat vanbuiten weten, vooral omdat ik zelf veel moeite heb om die datums steeds te onthouden.
203@wolf, Nee ik eet niet zo graaf taart dat is afgezaagd ik heb een groot pak frut besteld met samurai en kippenbillen dat is goede kost.
@de rest, thx
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
@de rest, thx
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
205hoe oud wordt de oude vos ????Sora_Lizard wrote:Captain, van harte gefeliciteerd!
eek, al 29 ???
206Ik keek net onder me bed en riep: gefeliciteerd he!
Mijn vrouw keek me verdwaasd aan dus ik zei " Ah nee je hoef niet te kijken want hij is verstopt "
Mijn vrouw keek me verdwaasd aan dus ik zei " Ah nee je hoef niet te kijken want hij is verstopt "
209Zalig!Colossus wrote:Ik keek net onder me bed en riep: gefeliciteerd he!
210Captain, nen gelukkigen eh!
Ik wens u (ik denk net als iedereen) snel een eigen stekje toe
Ik wens u (ik denk net als iedereen) snel een eigen stekje toe