Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4426------------- Sebiet mondeling examen filosofie. Ik kijk er niet naar uit
Ik haaaaat agogiek (kan ook aan de prof liggen)Mr.Wolf wrote:------------ Morgen mondeling examen filosofie en agogiek
Maarja, als het nodig is, beter gips dan dat het niet netjes terug aan elkaar groeit, niet?Ligeiro wrote:-- als ik naar spoed ga gaan, is dat gegarandeerd minstens 4 weken gips. Ik heb geen zin in gips.
2 jaar geleden exact hetzelfde voorgehad met dezelfde voet
Dat zijn ze ook...Kolm wrote:En spoed... als je niet halfdood bent dan is het vaak erg lang wachten... Soms heb ik het idee dat die onderbemand zijn of te klein zijn
Coolgamer om tips vragen? Die sjeest er als een malle doorheen!Gamefreak wrote:fsterchele23 wrote:++ south park fractured but whole ce en the last guardian ce besteld
+ ride 2 komt deze herst
- zoveel games djeeezuus ik ga echt nie mer weten wat eerst gespeeld
idem, het is pompen of verzuipen
Beterschap.Ligeiro wrote:het verdict:
--- 2 ligamenten in mijn enkel gescheurd
--- ligamenten hangen vast aan bot, eentje van die 2 gescheurde heeft een stukje bot meegetrokken
-/+ dat stukje bot hangt nog een klein beetje vast aan de rest van mijn botten, dus hopen ze dat het zo zal genezen
--- 1 week open gips, volgende week als de zwelling weg is, gaan ze meer kunnen zien met een echo
Die film wil ik ook zienzenmaster wrote:+ Dadelijk avant-première van Finding Dory
+ Nog een week en dan op vakantie naar Turkije
- Nog veel doen