Re: PS Vita
256Pff, ik heb m'n vita al veel te lang aan de kant laten liggen. Ik hoop dat ik binnenkort nog eens ergens op een rommelmarkt ofzo wat goedkope games vind.
en betaalbaardividedx11 wrote:Pff, ik heb m'n vita al veel te lang aan de kant laten liggen. Ik hoop dat ik binnenkort nog eens ergens op een rommelmarkt ofzo wat goedkope games vind.
hangt ervan af hoe diep je wilt tasten in je spaarvarkenpaveman wrote:Ik heb het idee dat de meeste goedkope games ook best betaalbaar zijn Famegreak!
Lijkt mij inderdaad ook een leuke game waar op onze site al het een en ander over werd gezegdgamerke1992 wrote:Voor diegene dat een game zoeken voor hun vita, ik ben echt verbaasd over de game flame over. Zo leuk
Inderdaad, vandaar dat de game mij nog een belletje deed rinkelen en ik ervoor gekozen had het eindelijk eens uit te proberen. Wel extreem moeilijk, beetje rogue-achtig type game.met0t0 wrote:Lijkt mij inderdaad ook een leuke game waar op onze site al het een en ander over werd gezegdgamerke1992 wrote:Voor diegene dat een game zoeken voor hun vita, ik ben echt verbaasd over de game flame over. Zo leuk
Ik moet dringend eens de Assassin's Creed op Vita uitspelen voor ik aan andere games begin.
Ik kan killzone mercenary ook alleen maar aanradenToon8 wrote:Batman blackgate vond ik wel leuk, die samen kwam met origins van de arkham reeks. Killzone mercenary is een zeer goed vita spel, misschien heb je die ook staan want zat eens bij ps+.
Return to “Alles in de hand (PS Vita, PSP en PSP Go)”