Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo
61Nog iets dat me te binnen geschoten is. Wst ik graag nog zou zien is de optie om jouw PlayStation uit te zetten wanneer al jouw downloads gedaan zijn.
Kan je die niet ik rest mode zetten en zo verder laten downloaden?Maxidomino wrote:Nog iets dat me te binnen geschoten is. Wst ik graag nog zou zien is de optie om jouw PlayStation uit te zetten wanneer al jouw downloads gedaan zijn.
Ahn kdacht dat dat dan zou stoppen met downloaden, merci.gamerke1992 wrote:Kan je die niet ik rest mode zetten en zo verder laten downloaden?Maxidomino wrote:Nog iets dat me te binnen geschoten is. Wst ik graag nog zou zien is de optie om jouw PlayStation uit te zetten wanneer al jouw downloads gedaan zijn.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Dat is juist de bedoeling van de rest modeMaxidomino wrote:Ahn kdacht dat dat dan zou stoppen met downloaden, merci.gamerke1992 wrote:Kan je die niet ik rest mode zetten en zo verder laten downloaden?Maxidomino wrote:Nog iets dat me te binnen geschoten is. Wst ik graag nog zou zien is de optie om jouw PlayStation uit te zetten wanneer al jouw downloads gedaan zijn.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
3 jaar te laat tot nu toepaveman wrote:Wanneer komt de update waarmee we eindelijk folders kunnen gebruiken (en hopelijk maken)?
Dat zeker!Tjeefkeuh wrote:3 jaar te laat tot nu toepaveman wrote:Wanneer komt de update waarmee we eindelijk folders kunnen gebruiken (en hopelijk maken)?
Deze snap ik echt niet.Gamefreak wrote:NAAM WIJZIGEN, ben ik al van 2007 aan het vragen
Nou, die naam zou ik sowieso nooit wijzigenShAmPi wrote:Deze snap ik echt niet.Gamefreak wrote:NAAM WIJZIGEN, ben ik al van 2007 aan het vragen
Ben ik dan ook tegen. Hoe irritant moet het niet zijn dat mensen gedurig hun naam veranderen?
Moest je maar niet LekkerAnusje4894561685 van gemaakt hebben toen je als 10 jarige aangevinkt hebt dat je 18 bent om een master account te maken op PS.
lolShAmPi wrote:Deze snap ik echt niet.Gamefreak wrote:NAAM WIJZIGEN, ben ik al van 2007 aan het vragen
Ben ik dan ook tegen. Hoe irritant moet het niet zijn dat mensen gedurig hun naam veranderen?
Moest je maar niet LekkerAnusje4894561685 van gemaakt hebben toen je als 10 jarige aangevinkt hebt dat je 18 bent om een master account te maken op PS.
ShAmPi wrote:Deze snap ik echt niet.Gamefreak wrote:NAAM WIJZIGEN, ben ik al van 2007 aan het vragen
Ben ik volledig mee akkoord. Het is nu al onoverzichtelijk soms wie wie is.ShAmPi wrote:Deze snap ik echt niet.Gamefreak wrote:NAAM WIJZIGEN, ben ik al van 2007 aan het vragen