+++ eerste vaderdag haha heb bier gekregen
+++ volgend jaar wellicht een tekening, dat is toch wel leuker van je eigen kind
+++ Uncharted 4 is echt mooi!
+++ super leuk weekend, sebiet braderie op het dorp en vanavond uiteten bij een tapas restaurant
+++ morgen naar Bleiswijk, lekker sauna, warm water en massage!
+++ overmorgen gewoon weer werken
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4442+/- Mijn metalhead op de trein gezet vanochtend, hopelijk houden ze het droog in Dessel!
--- Ik ben mijn examens zo beu
--- Mijn moeder die midden in mijn examens met mijn broer op reis vertrekt, gelukkig komt met0t0 helpen met het huishouden
--- Ik ben mijn examens zo beu
--- Mijn moeder die midden in mijn examens met mijn broer op reis vertrekt, gelukkig komt met0t0 helpen met het huishouden
4443+++ F1
--- Weinig tijd gevonden dit weekend...
+++ The Crew, gekocht om gewoon rond te rijden in de USA, stelt me niet teleur, zelfs al is het "altijd online", zolang ik niet verplicht ben om een Crew te vormen is alles goed
--- Mijn vader die nogal gemeen de PS4 wou overnemen, heb wat geduld en vraag het eens vriendelijk zeg...waar is de algemene hoffelijkheid gebleven hier?
+++ Nog 65 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 103 dagen voor FFXV CE + DE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
--- Weinig tijd gevonden dit weekend...
+++ The Crew, gekocht om gewoon rond te rijden in de USA, stelt me niet teleur, zelfs al is het "altijd online", zolang ik niet verplicht ben om een Crew te vormen is alles goed
--- Mijn vader die nogal gemeen de PS4 wou overnemen, heb wat geduld en vraag het eens vriendelijk zeg...waar is de algemene hoffelijkheid gebleven hier?
+++ Nog 65 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 103 dagen voor FFXV CE + DE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
4444+/- Een mail gekregen van een bedrijf voor een tijdelijk contract. Alleen ligt het meer in de richting van een Bachelor Logistiek ipv Bachelor Rechtspraktijk
+ Maar ik ga toch solliciteren als het geen probleem is als ik een week op vakantie ben tussendoor. Ik krijg er ervaring door en wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren als ze tevreden zijn van mij
+ Maar ik ga toch solliciteren als het geen probleem is als ik een week op vakantie ben tussendoor. Ik krijg er ervaring door en wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren als ze tevreden zijn van mij
4445--- Plots slaan mijn vader zijn stoppen door omdat mijn moeder koekjes bakt...
(lees: gebruik van de oven is enkel toegestaan bij extreem minimaal gebruik)
--- Gevolg: ruzie, zeer ongemakkelijke situatie, alles is weer naar de kl**** hier
(lees: gebruik van de oven is enkel toegestaan bij extreem minimaal gebruik)
--- Gevolg: ruzie, zeer ongemakkelijke situatie, alles is weer naar de kl**** hier
Zeurpiet van het jaar 2014
4446Wil mij ni moeien, maar uw vader is precies ni de gemakkelijkste he...
4447Niet bepaald, dit is al jaren aan de gang, maar verhuizen lijkt maar niet te lukken...zenmaster wrote:Wil mij ni moeien, maar uw vader is precies ni de gemakkelijkste he...
------------ Elke mogelijke motivatie om te studeren kwijt, dit is echt te lang aan het duren en dat festival tegenover de deur maar het nog veel erger! Zelfs met oordoppen hoor ik de bas, zo verschrikkelijk irritant! Het kan nog zo'n goede muziek zijn, als je enkel 'boenk, boenk' hoort komt ge zot
4448++ Eujjjj, morgen laatste examen en dan gedaan.
- Dit laatste examen is niet van de makkelijkste, taal en cultuur in de francofonie
-- oke niet volledig gedaan, want ik moet mijn bachelorproef nog afwerken en paar herexamens doen
+ Morgen Bastardbowl in Game of Thrones, wordt sowieso weer een episch gevecht zoals in 'Hardhome' vorig jaar
- Dit laatste examen is niet van de makkelijkste, taal en cultuur in de francofonie
-- oke niet volledig gedaan, want ik moet mijn bachelorproef nog afwerken en paar herexamens doen
+ Morgen Bastardbowl in Game of Thrones, wordt sowieso weer een episch gevecht zoals in 'Hardhome' vorig jaar
4449+/- moet nog tot donderdag in die open gips, maar de hiel en onderkant zijn al volledig wak :s ik steun er nochtans niet op, is gewoon van met mijn voet op een kussen te liggen
4450++++ Tour de France 2016 uittesten!!
----- 1 ding wat mij al opvalt: de constant terugkerende random teksten: ALLEZ ALLEZ!!! PLUS VITE!! Voorlopig nog lachwekkend na 1 uurtje spelen ofzo, binnenkort wss irritant.
----- 1 ding wat mij al opvalt: de constant terugkerende random teksten: ALLEZ ALLEZ!!! PLUS VITE!! Voorlopig nog lachwekkend na 1 uurtje spelen ofzo, binnenkort wss irritant.
4451------- Morgen examen wiskunde
??/++ Hopelijk lukt het een beetje
--- Anton Yelchin (Star Trek) is gestorven op 27... Ken hem niet echt, maar blijft toch tragisch op zo'n jonge leeftijd...
--- Anton Yelchin (Star Trek) is gestorven op 27... Ken hem niet echt, maar blijft toch tragisch op zo'n jonge leeftijd...
4452Bizarre manier ook; geplet tussen zijn wagen en de brievenbus...dividedx11 wrote:------- Morgen examen wiskunde
4453++ Eerste sollicitatiegesprek is binnen
- Jammer dat het voor een tijdelijk contract is
+ Maar het is bij een groot bedrijf. Dus de drie maanden positief afsluiten kan me zeker en vast voordeel opleveren. Maar eerst het gesprek overleven
+ Maar het is bij een groot bedrijf. Dus de drie maanden positief afsluiten kan me zeker en vast voordeel opleveren. Maar eerst het gesprek overleven
4454Heel veel succes toegewenst!daviduvel wrote:++ Eerste sollicitatiegesprek is binnen
En idd: tijdelijk kan altijd nog permanent worden...
PS: dat vraagt om !!
4455En uiteraard krijg ik dan een kwartier later antwoord op een spontane sollicitatie. Ook voor een tijdelijk contract, maar dan voor zes maandenpaveman wrote:Heel veel succes toegewenst!daviduvel wrote:++ Eerste sollicitatiegesprek is binnen
En idd: tijdelijk kan altijd nog permanent worden...
PS: dat vraagt om !!