Re: Trophy Leaderboards

151
RoyVdW wrote:Ik geloof dat niet want ik vind dat ik ook best goed heb. Dat is wel zeer goed. Kloppen die statistieken wel op psn profiles of gaat het enkel over trophy hunters?
Het gaat enkel om de mensen waarvan het PSN-id ooit is ingegeven op de site en die hem niet zelf hebben laten verwijderen van de site. Mensen die hun trophies niet op public hebben staan (sinds ps4 kan dat aangepast worden) worden ook niet meer meegerekend in de statistieken maar volgens mij wel in het totaal aantal mensen. Van deze personen kunnen ze de trophies niet opvragen.
Het zijn dus niet alle PSN-ids en dat zie je makkelijk aan de rarity % van trophies. Op de playstation ligt die altijd een stuk lager dan op psnprofiles.
Image

152
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Ik geloof dat niet want ik vind dat ik ook best goed heb. Dat is wel zeer goed. Kloppen die statistieken wel op psn profiles of gaat het enkel over trophy hunters?
Het gaat enkel om de mensen waarvan het PSN-id ooit is ingegeven op de site en die hem niet zelf hebben laten verwijderen van de site. Mensen die hun trophies niet op public hebben staan (sinds ps4 kan dat aangepast worden) worden ook niet meer meegerekend in de statistieken maar volgens mij wel in het totaal aantal mensen. Van deze personen kunnen ze de trophies niet opvragen.
Het zijn dus niet alle PSN-ids en dat zie je makkelijk aan de rarity % van trophies. Op de playstation ligt die altijd een stuk lager dan op psnprofiles.
Inderdaad. Maar het is wel zo dat bijna alle 'grote' trophy hunters zichzelf ooit wel al eens ingegeven hebben op die site, dus die 2000 zal wel redelijk correct zijn. Ik denk niet dat je zonder te hunten snel level 42 zult behalen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

154
Tjeefkeuh wrote:Als iemand zijn avatar verandert, stuur mij dan ook best eens een pm.
Het ziet er echt geweldig uit met de avatar bij de leaderboards!! Tof idee!
Image

155
Hahaha, het wordt steeds mooier zo! Mijn rennende ikke valt snel op. :lol: :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

157
gamerke1992 wrote:Zalig van die avatar :D morgen is er weer een update en volgens mij heb ik niet eens 1 trophy gehaald deze week :)
Ik heb gisteren nog m'n best gedaan om er 2 te behalen :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Week 7 Update

159
Totaal vergeten dat het zondag was :P nuja, twas toch een rustige week

Overall

NTGSruler neemt de 5e plaats over van fsterchele23
Marty's trophy level stijgt naar 41 en hij haalt ook meer dan 11,000 trophies

Platinums

Marty's aantal platinums steekt nu boven de 160 uit, van coolgamer boven de 50 en het mijne is net 50

162
daviduvel wrote:Ik heb het al lang door. Bij het aantal platinums zal ik nooit hoger dan plaats 9 geraken :P
Mja Marty inhalen is verloren moeite tegen dan ben ik bejaard en vergeet ik toch de controls.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

163
RoyVdW wrote:
daviduvel wrote:Ik heb het al lang door. Bij het aantal platinums zal ik nooit hoger dan plaats 9 geraken :P
Mja Marty inhalen is verloren moeite tegen dan ben ik bejaard en vergeet ik toch de controls.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Je hebt meer kans dat jij mij in haalt met platinums dan ik jou met completion :lol:
Image

164
Ach, rustig afwachten brengt je vanzelf op de 10e plek. Kun je dan weer proberen te stijgen. :D
Ik heb hetzelfde probleem: dalen lukt nog wel, maar stijgen..... Dan moet Kolm en/of Marty een jaar of 2 sabbatical nemen! :D
Image

165
paveman wrote:
Ach, rustig afwachten brengt je vanzelf op de 10e plek. Kun je dan weer proberen te stijgen. :D
Ik heb hetzelfde probleem: dalen lukt nog wel, maar stijgen..... Dan moet Kolm en/of Marty een jaar of 2 sabbatical nemen! :D
Krijg ik dat wel betaald dan? :idea:
Image