RoyVdW wrote:35 sterren behaald in Mirror's Edge in de time trials. Deze game is insane moeilijk :L Met0t0 respect man hoe jij die hebt geplat ik vrees dat ik die mss niet zal halen :-| Als ik 50 sterren moet halen moet ik mss die pure DLC kopen om het iets makkelijker te maken want pfffffff lijkt onmogelijk.. :-? Die speedruns ben ik nog niet aan begonnen ik zie er al tegenop. Brakke controls meestal ze springt overal waar je niet wil ik wordt duizelig van dat draaien. Whoo dit is mijn moeilijkste plat ooit :-D
Ik vind de controls nochtans perfect. Ik ken een paar plaatsen in de game waar de detectie niet altijd goed is (bv. als ge u aan een buis moet vastgrijpen ofzo), maar voor de rest waren mislukkingen altijd mijn eigen fout omdat ik mijn bewegingen niet perfect had getimed.
Het is echt niet zo onmogelijk als het lijkt

Ik heb ook geregeld filmpjes bekeken van mensen die nog veel betere tijden haalden dan mij, waarna ik mijn tijden nog een beetje probeerde te verbeteren. Af en toe eens een guide opzoeken, zou u dus wel kunnen helpen
Die time trials vond ik ook wel veel minder leuk dan de speedruns. De speedruns laten u gigantisch veel meer vrijheid en zijn dus ook best makkelijk om binnen de tijd te halen. Bij de time trials had ik geregeld moeite om het te halen. Ik heb ook maar 50 sterren gehaald, net voldoende voor de trophy dus. Ik wou zo snel mogelijk naar de speedruns daarna
Veel succes!