Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4501Andere mediamarkt gaan en ander verhaal vertellen. Nooit zeggen dat het eigen schul of die van de kids is. Is zoals bij een familiale verzekering, dan krijg je idd niets.
Nu weet ge weer wat doen elk weekenddividedx11 wrote:+++++++ za-lig-e nacht gehad
- voel me wel wat slecht na een nachtje doordoen
+ vanmiddag wat slapen hopelijk
-/++ probably niet want heb met nen maat afgesproken en savonds gaan we naar groot scherm
Tzalwel zijn hahadaviduvel wrote:Nu weet ge weer wat doen elk weekenddividedx11 wrote:+++++++ za-lig-e nacht gehad
- voel me wel wat slecht na een nachtje doordoen
+ vanmiddag wat slapen hopelijk
-/++ probably not want heb met nen maat afgesproken en savonds gaan we naar groot scherm
Sterkte.fsterchele23 wrote:--- gisteren kreeg ik paniekaanval na paniekaanval in ziekenhuis door onverwachte situaties...
-- men peter die in ziekenhuis ligt
-- gamemood naar de zak...
-- onbegrijpelijke ouders
Die pre-paid kaart, wat bedoel je daarmee?dividedx11 wrote:++ Bankaart binnen en binnenkort komt hopelijk de pre-paid card ook
Pictureeessss!!
Yep.zenmaster wrote:Wil mij ni moeien, maar uw vader is precies ni de gemakkelijkste he...
Mja...W.O.L.F. wrote:Niet bepaald, dit is al jaren aan de gang, maar verhuizen lijkt maar niet te lukken...zenmaster wrote:Wil mij ni moeien, maar uw vader is precies ni de gemakkelijkste he...
Sport kan altijd helpen om je gelukkig te voelen Zeker op lange termijn.itsjustme wrote:+ Pas geleden begonnen met fitnessen
+- De spierpijn Goed gevoel dat ik wat gedaan heb, maar zeker buikspierpijn is erg kut
+ Voel me echt stukken beter. Ik lig niet meer wakker tot 5 uur (laatst sliep ik zelfs al om 20 uur), heb al een maand geen al te erge zelfmoordgedachtes gehad en voel me weer een stuk energieker.
+ Gister eindelijk weer wat langer gegamed.
Maar ze is tenminste vrolijk ehMaxidomino wrote:Ik blijf ook altijd liggen als de kuisvrouw komt zeh. Nu hebben we een nieuwe kuisvrouw en die maakt me altijd wakker omdat ze zingt terwijl ze kuist. Zingen kan je het niet echt noemen, eerder kattegejank.