Actie is ook afgelopen normaal gezien.coolgamer wrote:Ze gaan maar tot 30% denk ik
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4532-- Match van de duivels ni helemaal kunnen zien
++ Hele dag vliegen, rijden met de bus, aankomen in het hotel, tv aanzetten en de goal van Mitchi zien en zien dat het 2-0 werd En dan super goals van Hazard en Carrasco. In't Turks
-- Nickelodeon in't Turks.
+++ Super resort hier, super kamer, gratis eten in overvloed, prachtige locatie
++ Hele dag vliegen, rijden met de bus, aankomen in het hotel, tv aanzetten en de goal van Mitchi zien en zien dat het 2-0 werd En dan super goals van Hazard en Carrasco. In't Turks
-- Nickelodeon in't Turks.
+++ Super resort hier, super kamer, gratis eten in overvloed, prachtige locatie
4533+++ Was echt zalige fuif
++ vandaag tot half 1 geslapen Kon het wel gebruiken, ben het namelijk niet gewend van nachtjes door te zetten
+++ Veel mensen tegen gekomen die ik ken
-/+++ Gisteren heel de dag keelpijn van mee te 'zingen' en had ook wat stooten gehad tijdens het 'dansen'
++ Zonet gevraagd voor vakantiejob voor volgende week en het is in orde
++ vandaag tot half 1 geslapen Kon het wel gebruiken, ben het namelijk niet gewend van nachtjes door te zetten
+++ Veel mensen tegen gekomen die ik ken
-/+++ Gisteren heel de dag keelpijn van mee te 'zingen' en had ook wat stooten gehad tijdens het 'dansen'
++ Zonet gevraagd voor vakantiejob voor volgende week en het is in orde
4534+++ Game of Thrones !!!!!
+++ blijft oprecht de beste serie dat ik ooit gezien heb seizoen 6 is af.
+++ blijft oprecht de beste serie dat ik ooit gezien heb seizoen 6 is af.
4535++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ IK BEN ER VAN AL MIJN FUCKING EXAMENS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4536ProficiatMr.Wolf wrote:++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ IK BEN ER VAN AL MIJN FUCKING EXAMENS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4537Van harte gefeliciteerd!Mr.Wolf wrote:++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ IK BEN ER VAN AL MIJN FUCKING EXAMENS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4538Lekker lekker, wat ga je nu doen?Mr.Wolf wrote:++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ IK BEN ER VAN AL MIJN FUCKING EXAMENS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--- Na meer dan een half jaar organiseren en regelen lijkt mijn tweede poging voor een uitwisselingsprogramma in Indonesië tot niets uit te lopen...
+/- Fantaseren over een alternatief voor komend halfjaar.. Een half jaartje zelfstudie in Gran Canaria of de Azoren voor 30 studiepunten?
4539+++ Level 2 van Sociaal Werk The Game: Flawless Victory
4540Proficiat Mr. Wolf en Wastelander met de punten
4541--------- de aanslag in Istanbul
-- niet veel zin in werk vandaag
++ het is al woensdag, gaat snel
-- slecht geslapen waardoor ik nu moe loop
-- d'r heeft mij een beest gestoken en nu staat een groot deel van mijn arm dik O.o
++ zin in de match van de Duivels vrijdag
-- nog altijd neveneffecten van het werk hebben: 's nachts in paniek wakker worden omdat mijn ingebeelde dashboards aan het voorbijkomen zijn en ik geen bouten bij heb om vast te schroeven O.o
-- d'r heeft mij een beest gestoken en nu staat een groot deel van mijn arm dik O.o
-- nog altijd neveneffecten van het werk hebben: 's nachts in paniek wakker worden omdat mijn ingebeelde dashboards aan het voorbijkomen zijn en ik geen bouten bij heb om vast te schroeven O.o
4542++++/---- Gisterenavond naar de td geweest met al m'n vrienden
++++ Begin van de avond was heel tof geweest
------------- Laatste deel van de avond was een ramp geweest omdat ik opeens aan dingen begon terug te denken
++++ Begin van de avond was heel tof geweest
------------- Laatste deel van de avond was een ramp geweest omdat ik opeens aan dingen begon terug te denken
4543Amai, best dat maar tijdelijk werk is. Als je voor de rest van je leven zou wakker worden om dashboards te maken...Elexus wrote:--------- de aanslag in Istanbul
-- aanslag in Istanbul. Het is echt erg dat er weer zoveel slachtoffers moeten vallen
+ dragon Quest heroes is superfun, blij dat ik et gekocht heb
+ Valentino Rossi is ook plezant
-- men pepe die extra onderzoeken krijgt vandaag in ziekenhuis. Tging nie goed met hem gisteren toen ik op bezoek ging
- men ma Is ook weer in vorm
+ meevaller met de platte band. Hij kon gered worden en kostte mij maar 5euro.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
4544ProficiatMr.Wolf wrote:++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ IK BEN ER VAN AL MIJN FUCKING EXAMENS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+++ Gisteren leuk dagje zee met met0t0
+/- Nog een weekje drukte met vanalles, had wel uitgekeken naar eens een dagje niets doen, maar dat is dus voor volgende week
4545--- de JBL headset die ik besteld had zou op 26 juni verzonden worden, maar dat is tot vandaag nog niet gebeurd
--- ik wou die meenemen op vakantie volgende week, dus ik hoop echt dat die ten laatste vrijdag zal toekomen
+- toch mijn twijfels hierdoor over de webshop van ibood
+- heel drukke dag op het werk
+++ Ik kijk er naar uit om straks te gaan slapen
--- ik wou die meenemen op vakantie volgende week, dus ik hoop echt dat die ten laatste vrijdag zal toekomen
+- toch mijn twijfels hierdoor over de webshop van ibood
+- heel drukke dag op het werk
+++ Ik kijk er naar uit om straks te gaan slapen