Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo
76Daarom dat ik mijn echte naam initiale genomen heb dan zie je dat ik het echt ben Gelukkig was die naam nog vrij.
Lol xdElexus wrote:Ik wil mijn extra 's' weg.
Vooral omdat bij het wijzigen van je wachtwoord je geboortedatum ook gevraagd wordt... 2 factor authentication zou voor zo'n gevallen erg welkom zijn zodat die personen dat kunnen inschakelen voor wachtwoord wijzigen... Al heb ik het vage vermoeden dat je ingestelde geboortedatum in dit geval niet overeenkomt met je echte omdat je anders geen masteraccount hadMaxidomino wrote:Ik zou mijn geboortedatum uit mijn PSN-ID willen wegdoen. Dat was inderdaad zo'n domme beslissing als 13-jarige omdat 'maxidomino' waar niks achter stond al genomen was.
Gaat inderdaad niet en de PS3 geeft enkel de tijd aan van laatst aangemeld op PS3...ShAmPi wrote:Ik wil zien hoe lang geleden mijn vrienden laatst aangemald waren zoals bij ps3
Of gaat dat al?
heb jij dan ... vrienden ??ShAmPi wrote:Ik wil zien hoe lang geleden mijn vrienden laatst aangemald waren zoals bij ps3
Of gaat dat al?
Mijn mening van een jaar geleden. Die 4K zal al werkelijkheid worden. Maar hoe zit het met de rest.RoyVdW wrote:Ook wat ik denk. Maar PS2 is te oud. PS3 moet compatibel worden. Dat vond ik vroeger een troef dat Sony had die backwards. Helaas moet alles verkopen. Oude PS3 games voorzien van trophies vooraleer dat werd ingevoerd. 4K ondersteuning en games in 4K3D graphics. In principe is The Order niet spectaculair en die balken verpesten het zicht en de ondertiteling was bijna onleesbaar klein.
Dus:
- 4K ondersteuning
- BC voor PS3 (of zelfs 2 en One)
- Launch PS3 games trophy support geven
- Af-/aanmelden vrienden weergeven
- Echte-naam functie verwijderen
- Aanpassingsmogelijkheid SEN ID
- Betere en meer full retail game aanbod op PS+
- Online gamen gratis maken zoals vroeger of goedkoper maken (desnoods schaffen ze dat PS+ af en geven ze ook geen maandelijks games meer)
- Lichtbar op controller duidelijke functie geven of deze weglaten bij nieuwe productie want stoort soms in donkere ruimte
- PS4 stiller maken wat ventilator betreft
-...
Mijn dirty mind legde even de connectie met het 'LekkerAnusje' van ShAmPi en dacht nog "Die arme jongen!".Maxidomino wrote:Ik zou mijn geboortedatum uit mijn PSN-ID willen wegdoen. Dat was inderdaad zo'n domme beslissing als 13-jarige omdat 'maxidomino' waar niks achter stond al genomen was.
Dit hahaha Moet dan altijd een uur zitten denken van "ken ik die persoon nu of niet" (op het forum nu niet echt maar eens je aan grotere fora begint...)Sora_Lizard wrote:Mijn dirty mind legde even de connectie met het 'LekkerAnusje' van ShAmPi en dacht nog "Die arme jongen!".Maxidomino wrote:Ik zou mijn geboortedatum uit mijn PSN-ID willen wegdoen. Dat was inderdaad zo'n domme beslissing als 13-jarige omdat 'maxidomino' waar niks achter stond al genomen was.
Maar mijn naïeve mind heeft mij destijds Test_lizard laten invoeren met de gedachte dat ik dat nog wel zou aanpassen. Niet dus. Overigens begrijp ik nu wel waarom, het telkens veranderen van een nickname zou tot grote verwarring kunnen leiden. Daarom doen we het in principe op het forum ook niet tenzij je een zeer zwaarwegende reden kunt aanvoeren. Persoonlijk vind ik het al vervelend als iemand z'n avatar aanpast.
Sora_Lizard wrote:Mijn dirty mind legde even de connectie met het 'LekkerAnusje' van ShAmPi en dacht nog "Die arme jongen!".Maxidomino wrote:Ik zou mijn geboortedatum uit mijn PSN-ID willen wegdoen. Dat was inderdaad zo'n domme beslissing als 13-jarige omdat 'maxidomino' waar niks achter stond al genomen was.
Maar mijn naïeve mind heeft mij destijds Test_lizard laten invoeren met de gedachte dat ik dat nog wel zou aanpassen. Niet dus. Overigens begrijp ik nu wel waarom, het telkens veranderen van een nickname zou tot grote verwarring kunnen leiden. Daarom doen we het in principe op het forum ook niet tenzij je een zeer zwaarwegende reden kunt aanvoeren. Persoonlijk vind ik het al vervelend als iemand z'n avatar aanpast.
Weet je gelijk hoe een aantal hier daar over denkenGamefreak wrote:doe ik net elke maand