Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1130WowShAmPi wrote:
Volgens mij hebben mijn ouders ook nog de Coleco Vision thuis staan met Donkey Kong en vele andere games
1131Colecovision is zalige console.
Heb nog meerdere games erop hoor. Vind em beter dan mijn intellivision en misschien zelfs iets beter dan mijn atari 2600.
En donkey kong is sowieso win. Hehe.
En heb de coleco voor 15euro kunnen kopen. Hehe
Heb nog meerdere games erop hoor. Vind em beter dan mijn intellivision en misschien zelfs iets beter dan mijn atari 2600.
En donkey kong is sowieso win. Hehe.
En heb de coleco voor 15euro kunnen kopen. Hehe
1132Zie backlog topic. Teveel om hier te posten, tenzij het de bedoeling is om iedereen zijn/haar internet traag te laten laden....
1133Aanwinst vd dag
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1135Man man man al die awesome dingen... :ofsterchele23 wrote:Aanwinst vd dag Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
1136kheb nu de ellie en joel edition samen staandividedx11 wrote:Man man man al die awesome dingen... :ofsterchele23 wrote:Aanwinst vd dag
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Last edited by Kolm on 29 Jun 2016 22:46, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Reason: Fixed quote
1137Ik heb mijn Ellie Edition half jaar geleden verkocht voor €20. Hoeveel hebt u die betaald??
1138bikke meer 30euro.RoyVdW wrote:Ik heb mijn Ellie Edition half jaar geleden verkocht voor €20. Hoeveel hebt u die betaald??
dagge da hebt weggedaan voor 20 euro :o
1139Ben er toch niks meer mee en een kleine jongen kwam die halen met zen opa dus als hij er veel plezier aan heeft is dat goed.fsterchele23 wrote:bikke meer 30euro.RoyVdW wrote:Ik heb mijn Ellie Edition half jaar geleden verkocht voor €20. Hoeveel hebt u die betaald??
dagge da hebt weggedaan voor 20 euro :o
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
1140is dat op de Wii Gras ?FGras wrote: Leuk voor in de vakantie (over een week) !