Re: Battlefield 1

46
Ik ga hem waarschijnlijk niet op release kopen (wie weet krijgen we 'm binnen voor review? :p ), maar als deze in prijs daalt ga ik hem zeker kopen. Ziet er echt fantastisch uit.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

50
Ik heb net wat gameplay gekeken en moet zeggen dat het er goed uit ziet. Wel bizar veel lmg's en andere zooi die in WOI toch echt niet alom aanwezig waren. De tankgameplay was echt nice en leek al goed vloeiend te lopen. De destructie was ook echt mooi om te zien, veel dynamischer dan bv. in BF4. De vliegtuigen waren nog niet optimaal imo. Vooral als zo'n ding naar beneden kwam overleefde hij het te vaak.
Image

53
Dat zeiden ze ook al bij de voorstelling van de game, toen ze die eerste trailer releaseden. EA was in het begin ferm tegen het project maar hebben na het zien van gameplay toch hun kar gedraaid. Dat zei de baas van de dice studio toch :P
Image

54
Zo een belachelijk statement. Hoe kan iemand nu niet weten dat er een eerste en tweede wereldoorlog was, zelfs al zijn het kinderen. Maarja blijkbaar zijn er nu mensen op Werchter die Paul McCartney zelfs niet kennen...
Image

55
Maxidomino wrote:Zo een belachelijk statement. Hoe kan iemand nu niet weten dat er een eerste en tweede wereldoorlog was, zelfs al zijn het kinderen. Maarja blijkbaar zijn er nu mensen op Werchter die Paul McCartney zelfs niet kennen...
Martine Tanghe was ook geschokt :P
Image

56
Game spreekt mij wel aan. CoD Infinite Warfare komt er denk ik niet in bij mij. Als ik een shooter koop eind van het jaar is het deze. Hopelijk kunnen we ook in de toekomst de Remastered versie van CoD4 apart kopen!
Image

57
Met dat het op de blog staat, dacht dat ik het hier ook eens zal plaatsen. Wapens van het spel:

Als het merendeel shotguns zijn, zouden ze die dan nog altijd verbieden in de rented servers? :P En die granaat die een tank verwoest gaat ook wel niet mogen ;)
Image

60
Vind de gameplay in dit filmpje snel gaan, sneller dan BF4, maar volgens mij is de game oorsprokelijk gewoon hetzelfde tempo als de andere games.
want het moet voor mij niet zo snel gaan als COD want dat hou ik gewoon niet bij....

redelijk wat interesse in deze game. Maar weet het nog niet of ik hem ga halen.
Image