Ik zal vanavond even voor je kijkenGamefreak wrote:heb je de zomerspecial van 2005 nog Pave ?paveman wrote:Welke moet je nog? Ik heb hier nog hele stapels liggen (vooral latere).Tjeefkeuh wrote:OPM 46-56, 58 en 90, nu heb ik 46-139 compleet
Re: Je laatste aankoop (geen games)
902Heb hier ook nog volledige collectie van 2009 of 2010 tot 2015 liggen normaal.
Ben toch van plan om ze bij oud papier te doen kijk er toch nooit meer naar en alles bijhouden kan niet of wie moet ze hebben?
Ben toch van plan om ze bij oud papier te doen kijk er toch nooit meer naar en alles bijhouden kan niet of wie moet ze hebben?
903Kzallekik wel een versie naar u sturen met een pilsje en een bloemetje opgeschreven op de enveloppe!RoyVdW wrote:Heb hier ook nog volledige collectie van 2009 of 2010 tot 2015 liggen normaal.
904okaypaveman wrote:Ik zal vanavond even voor je kijkenGamefreak wrote:heb je de zomerspecial van 2005 nog Pave ?paveman wrote:Welke moet je nog? Ik heb hier nog hele stapels liggen (vooral latere).Tjeefkeuh wrote:OPM 46-56, 58 en 90, nu heb ik 46-139 compleet
905Wat? Heb ondertussen volledige collectie op Kapaza gezet.ShAmPi wrote:Kzallekik wel een versie naar u sturen met een pilsje en een bloemetje opgeschreven op de enveloppe!RoyVdW wrote:Heb hier ook nog volledige collectie van 2009 of 2010 tot 2015 liggen normaal.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
906Was het niet naar u dat ik een OPM editie gestuurd had die je gemist had?
Ik dacht van wel
En op de enveloppe had ik een pintje en een bloemetje getekend
Ik dacht van wel
907Nee... helaas niet....paveman wrote:Ik zal vanavond even voor je kijkenGamefreak wrote:heb je de zomerspecial van 2005 nog Pave ?paveman wrote:Welke moet je nog? Ik heb hier nog hele stapels liggen (vooral latere).Tjeefkeuh wrote:OPM 46-56, 58 en 90, nu heb ik 46-139 compleet
911Goeie keus!Maxidomino wrote:Nieuwe gsm gekocht
Ik heb dezelfde, net als 2 andere huisgenoten van mij.
Dat scherm is echt zalig als je vanaf een LCDscherm afstapt.
912Ah ja juist, maar toen wist ik nog niet dat ze gingen stoppen en was ik een verzamelaar nu ben ik er niks meer mee natuurlijkShAmPi wrote:Was het niet naar u dat ik een OPM editie gestuurd had die je gemist had?
Ik dacht van wel