+/- TD was gisteren plezant, maar zo'n feesten/fuiven is toch niets voor mij. Geef mij maar een rustig avondje in de zetel of op café.
-- Snotneus opgelopen na een dagje Walibi
-- Waar blijft de zon (zonder regen)
zonnecreme moet ge altijd kopen in't land waar ge op reis zijt. véél goedkoper, voor hetzelfde productgamerke1992 wrote:+++ mijn jbl headphones zijn toegekomen, net optijd om nog mee te nemen op vakantie![]()
+++ 14 dagen verlof
+++ Ik had nood aan rust en ontspanning
--- hoe duur is zonnecreme :o ik ben er bijna 50 euro aan kwijt
+++ straks voetbal
+++ lekkere friet bij eten en een goeie pint drinken
Zijn we oud aan het worden??daviduvel wrote:+++ Afgestudeerd
+/- TD was gisteren plezant, maar zo'n feesten/fuiven is toch niets voor mij. Geef mij maar een rustig avondje in de zetel of op café.
-- Snotneus opgelopen na een dagje Walibi
-- Waar blijft de zon (zonder regen)
Ik vertrouw die samenstelling niet in van die landenLigeiro wrote:zonnecreme moet ge altijd kopen in't land waar ge op reis zijt. véél goedkoper, voor hetzelfde productgamerke1992 wrote:+++ mijn jbl headphones zijn toegekomen, net optijd om nog mee te nemen op vakantie![]()
+++ 14 dagen verlof
+++ straks voetbal
nivea is in elk land hetzelfdegamerke1992 wrote:Ik vertrouw die samenstelling niet in van die landenLigeiro wrote:zonnecreme moet ge altijd kopen in't land waar ge op reis zijt. véél goedkoper, voor hetzelfde productgamerke1992 wrote:+++ mijn jbl headphones zijn toegekomen, net optijd om nog mee te nemen op vakantie![]()
+++ 14 dagen verlof
+++ straks voetbal
Nee zelfs niet in BelgiëLigeiro wrote:nivea is in elk land hetzelfdegamerke1992 wrote:Ik vertrouw die samenstelling niet in van die landenLigeiro wrote:zonnecreme moet ge altijd kopen in't land waar ge op reis zijt. véél goedkoper, voor hetzelfde productgamerke1992 wrote:+++ mijn jbl headphones zijn toegekomen, net optijd om nog mee te nemen op vakantie![]()
+++ 14 dagen verlof
+++ straks voetbal
meh whatevevergamerke1992 wrote: Nee zelfs niet in BelgiëEr is onderzoek gebeurd naar producten van de action en die van colruyt. En ondanks dat ze hetzelfde merk zijn, hebben ze niet dezelfde samenstelling. Hangt van wetgevingen af enzo.
+++ de goal van de Belgen
--- de goal van Wales
Maar ik aprecieer jou inbreng hoorLigeiro wrote:meh whatevevergamerke1992 wrote: Nee zelfs niet in BelgiëEr is onderzoek gebeurd naar producten van de action en die van colruyt. En ondanks dat ze hetzelfde merk zijn, hebben ze niet dezelfde samenstelling. Hangt van wetgevingen af enzo.
+++ de goal van de Belgen
--- de goal van Wales't is uw geldge doet ermee wat ge wilt
Wat heeft dat nou te maken met marginalen? Ik doe het zelf ook niet maar het is toch mooi dat ze supporteren voor hun land?Ligeiro wrote:+/- terecht verloren. Slappe verdedigers bij de belgen. Nu kunnen al die marginalen hun vlagjes en duivelshoorntjes van hun auto halen en terug normaal doen