Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4561+++ Als je in een dal bent aangekomen kun je alleen nog maar omhoog.
Ik heb wel eens gehoord dat dat milieuvriendelijk en besparend is, je verliest minder warmte via de muur dan als je verwarming tegen de muur plaatst. Maar ik ben geen expert eh, dus best eens opzoeken : ) Lijkt mij wel leuk zo warme voetjesNTGSruler wrote:++/-- Voor vloerverwarming gaan of niet??
Gefeliciteerd!W.O.L.F. wrote:+++ Voor al mijn examens geslaagd, geen herexamensNTGSruler wrote:++/-- Voor vloerverwarming gaan of niet??
+++ Bij promotor langs geweest en ik heb zoooo veel zin in mijn masterproef!
Promotor is de persoon die u begeleidt en punten geeft voor uw masterproef eh....FGras wrote:Gefeliciteerd!W.O.L.F. wrote:+++ Voor al mijn examens geslaagd, geen herexamensNTGSruler wrote:++/-- Voor vloerverwarming gaan of niet??
&
Promotor, het anwb motor blad?
Nu ben ik wel benieuwd wat voor werkstuk jij daarvoor mag maken!
Wut?W.O.L.F. wrote:Promotor is de persoon die u begeleidt en punten geeft voor uw masterproef eh....FGras wrote:Gefeliciteerd!W.O.L.F. wrote:+++ Voor al mijn examens geslaagd, geen herexamensNTGSruler wrote:++/-- Voor vloerverwarming gaan of niet??
&
Promotor, het anwb motor blad?
Nu ben ik wel benieuwd wat voor werkstuk jij daarvoor mag maken!
Dan kun je met gemak 2 RPG's uitspelengamerke1992 wrote:+++ deze nacht opstaan om 3 uur en dan het vliegtuig op
+++ het trieste Belgische weer achterlaten en de zon opzoeken
+++ mijn vita doen uitpuilen van de games voor onderweg en voor de dode momenten in het hotel (vrouwen en zich klaarmaken, dat geeft veel kans tot gamen)
Maak er 3 van hahaMarty wrote:Dan kun je met gemak 2 RPG's uitspelengamerke1992 wrote:+++ deze nacht opstaan om 3 uur en dan het vliegtuig op
+++ het trieste Belgische weer achterlaten en de zon opzoeken
+++ mijn vita doen uitpuilen van de games voor onderweg en voor de dode momenten in het hotel (vrouwen en zich klaarmaken, dat geeft veel kans tot gamen)