++ gistern dagske trophyhunten met ntgsruler in Rossi
++onlinetrophies zijn binnen
++ begonnen met ac chronicles India
++ 7 days to die gekocht, kben benieuwd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4577+++ zalig weer in Griekenland
+++ 4G verbinding
+++ straks het hotel verkennen
+++ 4G verbinding
+++ straks het hotel verkennen
4578Heeft dat een andere naam in Nederland misschien?FGras wrote:Wut?W.O.L.F. wrote:Promotor is de persoon die u begeleidt en punten geeft voor uw masterproef eh.... : pFGras wrote:Gefeliciteerd!W.O.L.F. wrote: +++ Bij promotor langs geweest en ik heb zoooo veel zin in mijn masterproef!
&
Promotor, het anwb motor blad?
Nu ben ik wel benieuwd wat voor werkstuk jij daarvoor mag maken!
- google'd -
"hoogleraar onder wiens supervisie iemand tot doctor promoveert"
Oke
+++ Eindelijk nog eens naar ikea, heb potten nodig voor al mijn
4579++/-- Morgen begint het voor mij in de Bart Smit. Ik weet niet wat ik moet verwachten
++/-- Waarschijnlijk volgend jaar stage doen in Herentals. Moet ik wel altijd met de bus gaan
++/-- Waarschijnlijk volgend jaar stage doen in Herentals. Moet ik wel altijd met de bus gaan
4580++ nog maar 2 weken werken
++ hopelijk zaterdag ook gaan werken
-- moe
++ heel seizoen 6 van GoT gezien in twee dagen
++ nice seizoen! maar wel voorspelbaar
++ beetje eten
+/- beetje leren
++ beetje gamen
++ hopelijk zaterdag ook gaan werken
-- moe
++ heel seizoen 6 van GoT gezien in twee dagen
++ nice seizoen! maar wel voorspelbaar
++ beetje eten
+/- beetje leren
++ beetje gamen
4581- Eventjes onduidelijkheid voor vakantiejob
+++ Straks wel gamen met W.O.L.F.
+++ Straks wel gamen met W.O.L.F.
4582Rekken vullen en alles naar voor trekken in de rekken. Studenten laten ze zelden meer doen. In alle winkelsMr.Wolf wrote:++/-- Morgen begint het voor mij in de Bart Smit. Ik weet niet wat ik moet verwachten
4583Wat verwacht je? Ik werk nu ook in de Hubo bij m'n grootvader en het enige dat ik daar doe is ook rekken vullen, bestellingen afhandelen, stocktellingen en af en toe eens iemand helpen. Veel meer kun je toch niet doen?Ligeiro wrote:Rekken vullen en alles naar voor trekken in de rekken. Studenten laten ze zelden meer doen. In alle winkelsMr.Wolf wrote:++/-- Morgen begint het voor mij in de Bart Smit. Ik weet niet wat ik moet verwachten
- moe
++ Eerste dag gewerkt (niet daarvan dat ik moe ben hoor (een beetje wel maar toch) )
4584Kweenie eigenlijk. Ik moest ook nog aan de kassa staan, maar er komt daar niet zo heel veel volk, dus ik weet niet wat ik al die tijd moet doendividedx11 wrote:Wat verwacht je? Ik werk nu ook in de Hubo bij m'n grootvader en het enige dat ik daar doe is ook rekken vullen, bestellingen afhandelen, stocktellingen en af en toe eens iemand helpen. Veel meer kun je toch niet doen?Ligeiro wrote:Rekken vullen en alles naar voor trekken in de rekken. Studenten laten ze zelden meer doen. In alle winkelsMr.Wolf wrote:++/-- Morgen begint het voor mij in de Bart Smit. Ik weet niet wat ik moet verwachten
- moe
++ Eerste dag gewerkt (niet daarvan dat ik moe ben hoor (een beetje wel maar toch) )
4585Das meestal zo.
En zijnt al solden? ;)
-- Street Fighter en DBZ downloaden duurt fucking lang.
En zijnt al solden? ;)
-- Street Fighter en DBZ downloaden duurt fucking lang.
4587Waar houden ze zich toch mee bezig Precies een bende kleine kindjes. Het enige dat ik las in die brief was "ween ween ween, ik zoek aandacht, ween ween ween." Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen het bestaan van dergelijke groepen. Maar dit is toch te belachelijk voor woorden. De kans lijkt me bijzonder klein dat een klein kind geïndoctrineerd wordt door die attracties. In het Carnaval Festival staan zoveel poppen dat de kindjes er zelfs geen aandacht aan geven. En in Monsieur Cannibale zijn ze bezig met de attractie en zullen ze niet naar boven kijken en zich afvragen waarom dat er een donker gekleurde man staat.Sora_Lizard wrote:- - - - Ergerlijk: https://www.telegraaf.nl/binnenland/261 ... me___.html
Indoctrineren vind ik wel een straffe woordkeuze. Zeker in combinatie met de Efteling. Volgens mij gaat het gemiddelde kind eens in de zoveel jaar voor één dag naar de Efteling. En van die dag komen ze misschien maximaal één uur in contact met die attracties (wachtrijen, in de buurt iets anders doen,...). Dus chapeau als het pretpark het klaarkrijgt om op één uur tijd een kind te hersenspoelen zoals de organisatie durft te beweren.
4588Ik heb het ook gelezen. Echt belachelijk en het doet mij denken aan heel die affaire rond Zwarte Piet in Nederland.
Belachelijkheid troef.
Belachelijkheid troef.
4589Ik ben daar wel zeker 6 keer ingeweest
Da liedje es de max!
Heb het dan ook gefilmd en op youtube gezwiert
4590------------ Ennnnnn hele week naar de kloten in 3. 2. 1...