Re: Trophy Leaderboards
181Met Completion kom ik heel dicht in de buurt van Marty. Misschien moet ik nog eens kleine games tot 100% proberen te krijgen
Moderator: Leaderboard Group
En ik zal eens minder games gelijkertijd testen waardoor ik maar 1 trophy per game haal en mijn completion daardoor flink daaltdaviduvel wrote:Met Completion kom ik heel dicht in de buurt van Marty. Misschien moet ik nog eens kleine games tot 100% proberen te krijgen
Test ze anders op een tweede account?Marty wrote:En ik zal eens minder games gelijkertijd testen waardoor ik maar 1 trophy per game haal en mijn completion daardoor flink daaltdaviduvel wrote:Met Completion kom ik heel dicht in de buurt van Marty. Misschien moet ik nog eens kleine games tot 100% proberen te krijgen
Kan dat ook niet gwn op een gastaccount zonder psn aan te maken ja hé?Tjeefkeuh wrote:Test ze anders op een tweede account?Marty wrote:En ik zal eens minder games gelijkertijd testen waardoor ik maar 1 trophy per game haal en mijn completion daardoor flink daaltdaviduvel wrote:Met Completion kom ik heel dicht in de buurt van Marty. Misschien moet ik nog eens kleine games tot 100% proberen te krijgen
Completion maakt me niet veel uit En als ik de games ga testen op een ander account had ik waarschijnlijk de 10.000 trophies nog niet gehadTjeefkeuh wrote:Test ze anders op een tweede account?Marty wrote:En ik zal eens minder games gelijkertijd testen waardoor ik maar 1 trophy per game haal en mijn completion daardoor flink daaltdaviduvel wrote:Met Completion kom ik heel dicht in de buurt van Marty. Misschien moet ik nog eens kleine games tot 100% proberen te krijgen
10 plats, Frans! Wat een prachtige prestatie! Dat je dit nog op deze leeftijd mee mag maken!Sora_Lizard wrote:Thanx again Tjeefkeuh!
De bijbehorende medal(s) is/zijn uitgereikt.
Dank je wel! En dat was pas mijn eerste 10e plat!paveman wrote:10 plats, Frans! Wat een prachtige prestatie! Dat je dit nog op deze leeftijd mee mag maken!
Congrats!
Return to “PlayStation Network Gaming”