Zootopia (of Zootropolis voor de Belgen onder ons - komt door een copyright claim van één van de dierenparken die Zootopia hebben geregistreerd, omdat ze dat gaan bouwen in 2019 ofzoiets) 9/10
Disney is de laatste jaren sterk bezig met hun animatiefilms. Ik heb verschillende keren goed gelachen
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
738The Fifth Wave 7/10
goeie film, dwaas open einde
Chloë Grace Moretz
Chloë Grace Moretz
739Chloë Grace Moretz +1381061Ligeiro wrote:The Fifth Wave 7/10
Chloë Grace Moretz
740Chloë Grace Moretzdividedx11 wrote:Chloë Grace Moretz +1381061Ligeiro wrote:The Fifth Wave 7/10
Chloë Grace Moretz
741Who the fuck is chloe grace moretz?
after google:
Ah een kind
after google:
Ah een kind
742Een kind? Zo jong is ze nu ook niet meer hoorShAmPi wrote:Who the fuck is chloe grace moretz?
after google:
Ah een kind
743doorgebroken in Kick Ass, en de puberteit heeft haar goed gedaan she's hot afShAmPi wrote:Who the fuck is chloe grace moretz?
after google:
Ah een kind
744Net even oud als mijdividedx11 wrote:Een kind? Zo jong is ze nu ook niet meer hoorShAmPi wrote:Who the fuck is chloe grace moretz?
after google:
Ah een kind
745Hoe oud is dat?Mr.Wolf wrote:Net even oud als mijdividedx11 wrote:Een kind? Zo jong is ze nu ook niet meer hoorShAmPi wrote:Who the fuck is chloe grace moretz?
after google:
Ah een kind
746We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk
747Net wat ik dacht/deed...ShAmPi wrote:Who the fuck is chloe grace moretz?
after google:
Ah een kind
74819dividedx11 wrote:Hoe oud is dat?Mr.Wolf wrote:Net even oud als mijdividedx11 wrote:Een kind? Zo jong is ze nu ook niet meer hoorShAmPi wrote:Who the fuck is chloe grace moretz?
after google:
Ah een kind
749Ik vind ze ook niet echt bepaald mooi en ik herinner mij nog een horrorfilm waar ze in mee speelde en toen was dat echt nog een jong meisje. Ben ik dan zo oud geworden haha.Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
750Ik vind dat ze er best wel mag zijn geef eens even een voorbeeld van een celeb die jij knap vind?Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?