kiesmaarwa inderdaad, maar trophies zijn niet verborgen op PSN: http://psnprofiles.com/kiesmaarwa
Nieuw doel voor mij dan maar 125 of direct 150? Moeilijk Maar uiteindelijk zullen beiden ooit wel komen geloof ik, of er moet wat ergs gebeuren...
Re: Trophy Leaderboards
212100 als ultiem doel stellen is natuurlijk op voorlopige (lange) termijn. Ik hou het liever op bepaalde games platinum halen, bepaalde reeksen zoals de Splinter Cell games, en mijn completion op een redelijk niveau houden. Snelheid om platinums te halen interesseert mij minder. Ik ben absoluut een trophy en platinumhunter maar mijn persoonlijk gevoel is als ik ga "rushen" om toch maar zoveel mogelijk platinums te halen op korte termijn ik véél minder ga genieten van games. Het blijft voor mij tenslotte toch nog altijd een hele mooi hobby om te hebben en om mij te amuseren met welbepaalde games en reeksen.paveman wrote: Net of heb ik zoveel meer tijd... (ik denk eerder minder met een baan van 50u/wk en 2 kleine kinderen - met bijbehorende vrouw ....) En ik speel idd ook alleen maar wat ik leuk vind. Ook nog eens veel RPG's.
Maar jullie halen ook best wel veel plats in het jaar, waarom dan 'maar' 100 als ultiem doel stellen vroeg ik me dus af? Als je al een doel stelt (wat op zich niet zo nodig is natuurlijk): waarom dan niet iets ambitieuzer, maar alsnog haalbaar? Of ben je van plan om over 2/3 jaar te stoppen met gamen...?
PS: don't be offended!
213Klopt helemaal ruler! Het spelen en genieten van de ervaring moet voorop staan!
En jij hebt de komende tijd ook wel wat andere zaken om je druk over te maken . Huisje (laten) bouwen gaat natuurlijk voor
En jij hebt de komende tijd ook wel wat andere zaken om je druk over te maken . Huisje (laten) bouwen gaat natuurlijk voor
214Zeg, Goat Simulator is nu toch zoooo slecht niet? Ik vond dat eerlijk gezegd nog best plezant. Het enige dat ik minder vond, was het gebrek aan doelen in het spel maar daar komen de trophies dan erg goed van pas. Wat het spel niet geeft, geven de trophies dan wel (iets om naar toe te werken) en buiten Flappy Goat vond ik alle trophies leuk om te halen.
215Exact mijn mening. Daarom dat ik het 5/10 gaf in het 'laatst uitgespeeld topic'.Elexus wrote:Zeg, Goat Simulator is nu toch zoooo slecht niet? Ik vond dat eerlijk gezegd nog best plezant. Het enige dat ik minder vond, was het gebrek aan doelen in het spel maar daar komen de trophies dan erg goed van pas. Wat het spel niet geeft, geven de trophies dan wel (iets om naar toe te werken) en buiten Flappy Goat vond ik alle trophies leuk om te halen.
216Proficiat trouwens met nummertje 90! The Uncharted Collection ligt ook nog op mij te wachten..paveman wrote:Klopt helemaal ruler! Het spelen en genieten van de ervaring moet voorop staan!
217Kak he dan moet ik eens doordoen om die bronze plek niet te verliezen hoooaah. Het zal altijd tussen ons gaan xp
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
218Thnx! Ik weet zelf inderdaad soms ook niet wat ik eerst of laatst wil gaan spelen. Dan begin ik met 2 games te spelen (1 op PS3 en 1 op PS4), maar blijf ik een tijdje bij een steken, om weer over te gaan naar de ander, in plaats van gewoon 1 écht door te spelen.NTGSruler wrote:Proficiat trouwens met nummertje 90! The Uncharted Collection ligt ook nog op mij te wachten..paveman wrote:Klopt helemaal ruler! Het spelen en genieten van de ervaring moet voorop staan!
Van de Collection ligt ieder geval alleen deel 3 nu nog maar meer op me te wachten...
219Het is ook wel zo dat als je games uit dezelfde reeks kort na elkaar speelt dat het wel eens kan gaan vervelen. Omdat het veelal identieke gameplay is.
220Klopt. Vandaar dat ik de hele trilogie ook niet achter elkaar aan speel. Hetzelfde als met Splinter Cell. Even weer wat anders/ander genre tussendoor, voordat ik verder ga met dezelfde serie.
2221000 platinum trophies in combinatie met een gezin en waarschijnlijk zijn werk. Waar haalt die man zijn tijd toch vandaan
223Ik vermoed dat trophyhunten zijn werk is... Ooit ergens gelezen dat hij wel voor jou bepaalde platinum trophies wilt halen voor geld. En ook dat mensen hem games kunnen opsturen, dat hij ze speelt en dan weer terugstuurt. Geen idee of hij nog een youtube kanaal heeft waar hij mss nog geld mee verdient.
224Op PSNProfiles is hij verwijderd. Het zal niet allemaal helemaal legaal zijn gegaan.Kolm wrote:Ik vermoed dat trophyhunten zijn werk is... Ooit ergens gelezen dat hij wel voor jou bepaalde platinum trophies wilt halen voor geld. En ook dat mensen hem games kunnen opsturen, dat hij ze speelt en dan weer terugstuurt. Geen idee of hij nog een youtube kanaal heeft waar hij mss nog geld mee verdient.
225Klopt, er is speculatie dat het een groep zou zijn net zoals bij Duck360 waar het van geweten is.
De verwijdering op PSNProfiles zou weliswaar met zijn gedrag te maken hebben, hij was blijkbaar constant de site aant zwartmaken:
http://psnprofiles.com/forums/topic/314 ... es-hakoom/ (Sly Ripper is de eigenaar van de site)
De verwijdering op PSNProfiles zou weliswaar met zijn gedrag te maken hebben, hij was blijkbaar constant de site aant zwartmaken:
http://psnprofiles.com/forums/topic/314 ... es-hakoom/ (Sly Ripper is de eigenaar van de site)