Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1186
Eindelijk maar eens aangeschaft. De witte versie vond ik ook wel mooi. Maar toch maar voor deze gekozen wegens zwarte PS4 en PS3 en PS Vita.
Mooie aankoop. Ga je geen spijt van hebben.NTGSruler wrote: Eindelijk maar eens aangeschaft. De witte versie vond ik ook wel mooi. Maar toch maar voor deze gekozen wegens zwarte PS4 en PS3 en PS Vita.
Wtf ik las eerst 'ga je geen schijt aan hebben'gamerke1992 wrote:Mooie aankoop. Ga je geen spijt van hebben.
Hoeveel heb je gedronken jongeman?dividedx11 wrote:Wtf ik las eerst 'ga je geen schijt aan hebben'gamerke1992 wrote:Mooie aankoop. Ga je geen spijt van hebben.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hij heeft sinds kort de smaak te pakken van het uitgaan, dus wie zal het zeggenMr.Wolf wrote:Hoeveel heb je gedronken jongeman?dividedx11 wrote: Wtf ik las eerst 'ga je geen schijt aan hebben'
Dit keer zat ik niet aan de drank Ik was gewoon net vroeg wakker en het was de vorige avond net zoals de 3 afgelopen weken een beetje laat geworden, dit keer door Scream the TV series Zo verslavenddaviduvel wrote:Hij heeft sinds kort de smaak te pakken van het uitgaan, dus wie zal het zeggenMr.Wolf wrote:Hoeveel heb je gedronken jongeman?dividedx11 wrote: Wtf ik las eerst 'ga je geen schijt aan hebben'
Ik weet dat het over een headset ging, maar nu staat er toch maar een rare foto (bij mij toch)NTGSruler wrote: Eindelijk maar eens aangeschaft. De witte versie vond ik ook wel mooi. Maar toch maar voor deze gekozen wegens zwarte PS4 en PS3 en PS Vita.
Wat zie jij dan? Ik zie gewoon de headsetdaviduvel wrote:Ik weet dat het over een headset ging, maar nu staat er toch maar een rare foto (bij mij toch)NTGSruler wrote: Eindelijk maar eens aangeschaft. De witte versie vond ik ook wel mooi. Maar toch maar voor deze gekozen wegens zwarte PS4 en PS3 en PS Vita.
Dat zie ik nu ook, maar de vorige keer zag ik een afbeelding van een TV-zendergamerke1992 wrote:Wat zie jij dan? Ik zie gewoon de headsetdaviduvel wrote:Ik weet dat het over een headset ging, maar nu staat er toch maar een rare foto (bij mij toch)NTGSruler wrote: Eindelijk maar eens aangeschaft. De witte versie vond ik ook wel mooi. Maar toch maar voor deze gekozen wegens zwarte PS4 en PS3 en PS Vita.