Re: Welke game speelde je het laatste uit?

691
Die plat hoort ook bij de ultra moeilijke. Je moet het spel uitspelen op hoogste moeilijkheidsgraad zonder door te gaan zonder checkpoints met een one hit death dacht ik. Gekkenwerk. Zeker als die op casual al moeilijk is. Heb game demo gespeeld maar vond er niks aan en brakke controls.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

692
Gamefreak wrote:ik vond de game best goed, niet makkelijk bij momenten inderdaad maar toch meer waard dan een 5, maar goed, ieder zijn smaak :smug:
Ik wou eigenlijk eerst een 6 geven maar bedacht dan dat ik until dawn ook 6 gaf en vond hem wel slechter dan UD. Vandaar een 5. Er zaten veel goede stukken in maar zeker evenveel momenten waarbij ik dacht met wat ben ik nu bezig. Vooral de momenten waarop je veel dood gaat, zo'n spel is blijkbaar niets voor mij :P te frustrerend. En dan had je nog slecht verhaal en slechte controls. Dus blijft er niet veel goeds over. O en de grapihcs waren ook wel een beetje triestig voor een spel van 2014.
RoyVdW wrote:Die plat hoort ook bij de ultra moeilijke. Je moet het spel uitspelen op hoogste moeilijkheidsgraad zonder door te gaan zonder checkpoints met een one hit death dacht ik. Gekkenwerk. Zeker als die op casual al moeilijk is. Heb game demo gespeeld maar vond er niks aan en brakke controls.
Als ik een spel begin te spelen kijk ik ook eens naar de trophies, zag toen dat maar 18% hem op gemakkelijk had uitgespeeld, en maar 10% op normaal. Moest eigenlijk toen al weten hoe laat het was :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

696
Gisteravond Uncharted 2 weer op Crushing uitgespeeld. Blijft een fantastische game en prachtig overgezet naar de PS4, zeker na 4K upscaling! Ik moet wel zeggen dat ook hier naar het einde toe de game wat verzwakt, maar lang zo erg niet als in deel 1. En Crushing is lang zo moeilijk niet als deel 1, gewoon prettig uitdagend, zonder dat je echt lang op bepaalde stukken blijft hangen. Brutal ga ik ook deze keer niet proberen: heb nog veel te veel andere games te spelen.
9/10
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

697
Shütshimi: 7/10 (ps vita)

Leuke en grappige game. Je bent een vis en moet het opnemen tegen verschillende waves van vijanden en bazen. Elke wave kies je een 'beloning' die je voor of nadelen geven.

Xeodrifter: 7/10 (ps vita)

Leuke retrogame, die op sommige momenten toch wel pittig is. In deze sidescroller beland je met je ruimteschip in een sterrenstelsel, waarbij je brandstof gestolen is. Je moet die dan gaan terughalen, maar hiervoor heb je bepaalde krachten nodig. Elke baas geeft je 1 kracht en die zorgen ervoor dat je uiteindelijk tot bij de echte baas geraakt. Je moet hierbij van planeet naar planeet hoppen en ook vaak terugkeren naar eerder bezochte planeten omdat je dmv je nieuwe krachten verder geraakt.

Flame over: 8/10 (ps vita)

Echt een fantastische game. Beetje rogue achtig, met een hele hoge moeilijkheidsgraad. Het doel is om 4 levels bestaande uit 4 verdiepingen te blussen. Dit gaat van kantoren, fabrieken tot labo's. Elk level brengt nieuwe gevaren en moeilijkheden. E moet heel vaak opnieuw beginnen, omdat het zo moeilijk is.

Goat simulator: 5/10 (ps4)

Ik wist wel als ik het kocht dat het een belachelijke game was (voornamelijk door de video's van PewDiePie). Ik heb met sommige situaties goed kunnen lachen. Voor de rest is er niet echt een doel als je niet voor trophies gaat. Misschien is deze leuker om met vrienden te spelen, want dan kan ik mij voorstellen dat er grappige situaties kunnen voorkomen. En dan nog even melden: Ik HAAT die flappy goat minigame :p
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

701
INSIDE op mijn PC.

Kent er iemand deze game? Het is de nieuwste game van PlayDead, de ontwikkelaar van Limbo. Tot hiertoe kan je hem enkel spelen op PC en XboxOne. Waarschijnlijk dat hij later wel naar PlayStation komt, net zoals zijn oudere broertje Limbo. INSIDE was een euh, vreemde game moet ik zeggen, het verhaal althans. Het spel begint en jij bent een jongetje die door een bos wandelt. Je weet niet waarom je daar bent en er gebeuren rare dingen rondom je. Het jongentje bestuur je met de pijltjestoetsen naar links of naar rechts. Daarnaast kan je springen en bukken en er is een actietoets waarme je bijvoorbeeld kisten kan verplaatsen om puzzles op te lossen of een hogergelegen platform te beklimmen. De game duurt slechts een drietal uur, maar ik vond het zeer geslaagd. Veel mensen zeggen dat dit een GOTY-kandidaat is. Persoonlijk vind ik dat er wat over. Uncharted 4 is nog steeds mijn GOTY, maar deze INSIDE was toch leuk, ook al duurde het maar een drietal uren.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

702
Saint Row: Gat Out of Hell > 8/10
Zeer leuke nieuwe SR game, jammer dat ze van dit concept geen volwaardige game hebben gemaakt. De typische gameplay van de vorige games zaten hierin met toevoeging van nieuwe krachten en wapens. Maar wat ik vooral zeer leuk vond was het vliegen. Dit hebben ze in de game nog veel beter gemaakt tov de vorige. Ik kon echt minuten aan een stuk rondvliegen in de stad en souls verzamelen zonder dat het echt saai werd.
Was dus ook wel zeer kort, heb de stad 100% uitgespeeld in net geen 6h tijd. Toen had ik een game completion van 91%.
De collectibles zal ik niet meer zoeken, al zal ik het spel misschien wel nog eens opstarten om nog een beetje rond te vliegen :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

705
NTGSruler wrote:DriveClub 100% behaald. Alle DLC dus gespeeld. Je mag rekenen toch nog eens 50u bovenop de main game die erbij komt. Deze game kende een desastreuze launch, maar ondertussen is het één van de beste games op de PS4. Naar mijn persoonlijke smaak en mening uiteraard.
Wow! Dat klinkt als een serieuze hoop aan content....!
En dan te bedenken dat ik er nog aan moet beginnen...... :eek:
Image