Re: Welke game speelde je het laatste uit?

706
paveman wrote:
NTGSruler wrote:DriveClub 100% behaald. Alle DLC dus gespeeld. Je mag rekenen toch nog eens 50u bovenop de main game die erbij komt. Deze game kende een desastreuze launch, maar ondertussen is het één van de beste games op de PS4. Naar mijn persoonlijke smaak en mening uiteraard.
Wow! Dat klinkt als een serieuze hoop aan content....!
En dan te bedenken dat ik er nog aan moet beginnen...... :eek:

De season pass is echt wel aan te raden. Uiteindelijk kwa trophies komt het altijd op hetzelfde neer en dat is alle sterren behalen. Sommige DLC's zijn of beter gezegd races zijn wel een uitdaging en hebben meerdere keren spelen nodig. Maar niets wat uitermate moeilijk is. Als je natuurlijk een beetje in to racegames bent. Maar de game is een absolute aanrader! Online werkt ook alles naar behoren nu. Dat was de grootste ontgoocheling bij de launch. Je kunt je wel afvragen als al deze DLC niet gewoon in de main game had kunnen zitten. Maar soit het gegeven DLC zijn we ondertussen al gewoon.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

711
paveman wrote:
NTGSruler wrote:DriveClub 100% behaald. Alle DLC dus gespeeld. Je mag rekenen toch nog eens 50u bovenop de main game die erbij komt. Deze game kende een desastreuze launch, maar ondertussen is het één van de beste games op de PS4. Naar mijn persoonlijke smaak en mening uiteraard.
Wow! Dat klinkt als een serieuze hoop aan content....!
En dan te bedenken dat ik er nog aan moet beginnen...... :eek:
is inderdaad een hele hap :P

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

714
Watch_Dogs

Leuke game waarin het hacken voor unieke gameplay zorgt.
Voor de rest redelijk standaard, maar het werkt wel allemaal heel goed. Behalve het verhaal, dat was zo afwezig dat zelfs de grote dramatische momenten op het einde bijna geen indruk wisten te maken. Zo jammer dat ze de personages bijna niet hebben uitgewerkt. Ja, de audio logs zijn de moeite, maar geven naar mijn gevoel nog altijd niet genoeg achtergrond.

De online gameplay is ook heel spannend, daar zal ik mij nog wel eventjes mee bezig kunnen houden :)

8/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

715
Eindelijk na een maand AC Rogue. Het hoofdverhaal is niet zo lang, maar er zijn tonnen collectibles en de spelwereld is redelijk uitgebreid om alles te verkennen. Vond het echt geweldig. Ben een AC fan. Zou zelfs durven zeggen dat dit de beste AC is die ik ooit heb gespeeld. Ik dacht eerst dat die zee gameplay me niet zou liggen, maar het is echt goed uitgewerkt vergeleken met ACIII toen. Prachtige muziek en mooie wereld best goede graphics voor PS3 game. Goede uitwerking wapens en uitdagingen. Missies zijn niet moeilijk, maar leuk stealth vaak. Dus de moeilijkheidsgraad is eerder casual wat alles veel aangenamer maakt. AC blijft AC dus soms brakke controls maar de game is vergevingsgezind. Goeie mengeling tussen water en land. Ook het verhaal valt samen in elkaar met de vorige delen. Ben blij dat ik deze gespeeld heb beetje dankzij Daviduvel omdat ik toen zag dat die plat had gehaald en hij die eerst ook niet echt goed vond die zee gameplay. ACIV BF is blijkbaar een mindere en nog meer op zee, dus die zal ik toch nog overslagen denk ik. Nog paar dingen grinden en plat is binnen en dan enkel nog Unity en Syndicate en alle AC's zijn geplat buiten die IV dan :smug:

86%
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

716
ZombI -> 6/10

Qua sfeer, omgevingen en muziek zat het zeer goed in elkaar. Je was in de game constant opgejaagd, door met je scanner de posities van dieren en zombies te zien maar ook als je iets uit je rugzak wilde halen en het spel gewoon voort liep. Dit was het enige dat goed was.
De gameplay trok op niet veel. Je beweegt zeer lomp maar vooral de melee combat was verschrikkelijk. Samen te vatten als slaan, slaan en blijven slaan :P Natuurlijk zijn kogels schaars waardoor je veel je bat moest gebruiken, maar op den duur was vechten met een zombie vooral iets komisch. Je geeft hem een tik en wacht tot hij zijn evenwicht hervind en weer op je afkomt om hem dan weer een tik te geven. Dit 5 keer na elkaar soms.
Voor het verhaal moet je ZombI zeker ook niet spelen, want die was er niet echt. Missies bestonden vooral uit overal dingen gaan halen in Londen voor iemand. Het einde was dan uiteindelijk ook zeer mager.
Maar uiteindelijk niet veel klagen want hij zat bij ps+ ... gelukkig :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

717
Assassin's Creed Syndicate: 8/10
Toch wel een verbetering t.o.v. de vorige vond ik. Het verhaal was gewoon zoals bij bijna elke AC. Je moet weeral een nieuw artifact gaan zoeken, maar dan wel in Londen. Wat wel leuk was, waren 2 hoofdpersonages, Evie en Jacob. Evie was vooral stealth en Jacob was vooral vechten. Hier kon ge ongeveer zoals bij GTA V constant tussen wisselen. Vooral Jacob was een interessant personage.
De gameplay was nu ook wat anders omdat ge geen zwaarden meer hebt. Ook kreeg ge zo'n handig dingetje waarmee ge uw eigen op gebouwen kon boosten. Een soort van grapple hook da u naar boven sleurt. Wel spijtig dat ge dan meestal nimeer de gebouwen beklimt en dat ge in een paar seconden boven bent.
Ook waren er weer heel wat sidequest te doen. Dit waren de tofste dingen. Deze worden altijd gegeven door bekenden (Marx, Darwin,...) De leukste was van Charles Dickens met zijn ghost club. Er waren ook weeral 10 mysteries die ge kon oplossen, nl. de Penny Dreadfuls (kwam ook voor in Unity).
Het grootste nadeel van de deze was dat het nogal repetitief was. Vooral het overnemen van Londen. Er waren maar 4 verschillende "missies" hiervoor die ge constant opnieuw moest doen zoals een templier vermoorden, kinderen uit het fabriek gaan halen, mensen kidnappen en strongholds overnemen. Dit werd uiteindelijk ook saai. Ook weer 100000 collectibles. Zo moest je weer muziekdoosjes gaan zoeken zodat je een geheim kon onthullen (spooky).
Een supergroot pluspunt was dat er terug wat verhaal zat van het heden. Het waren wel enkel filmpjes, maar het was iets. Dit was er bij de vorige eigenlijk niet.
Al bij al toch nog goed mee vermaakt. Londen ziet er echt mooi uit en het is weer wat anders dan de vorige AC
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

718
Mr.Wolf wrote:Assassin's Creed Syndicate: 8/10
Toch wel een verbetering t.o.v. de vorige vond ik. Het verhaal was gewoon zoals bij bijna elke AC. Je moet weeral een nieuw artifact gaan zoeken, maar dan wel in Londen. Wat wel leuk was, waren 2 hoofdpersonages, Evie en Jacob. Evie was vooral stealth en Jacob was vooral vechten. Hier kon ge ongeveer zoals bij GTA V constant tussen wisselen. Vooral Jacob was een interessant personage.
De gameplay was nu ook wat anders omdat ge geen zwaarden meer hebt. Ook kreeg ge zo'n handig dingetje waarmee ge uw eigen op gebouwen kon boosten. Een soort van grapple hook da u naar boven sleurt. Wel spijtig dat ge dan meestal nimeer de gebouwen beklimt en dat ge in een paar seconden boven bent.
Ook waren er weer heel wat sidequest te doen. Dit waren de tofste dingen. Deze worden altijd gegeven door bekenden (Marx, Darwin,...) De leukste was van Charles Dickens met zijn ghost club. Er waren ook weeral 10 mysteries die ge kon oplossen, nl. de Penny Dreadfuls (kwam ook voor in Unity).
Het grootste nadeel van de deze was dat het nogal repetitief was. Vooral het overnemen van Londen. Er waren maar 4 verschillende "missies" hiervoor die ge constant opnieuw moest doen zoals een templier vermoorden, kinderen uit het fabriek gaan halen, mensen kidnappen en strongholds overnemen. Dit werd uiteindelijk ook saai. Ook weer 100000 collectibles. Zo moest je weer muziekdoosjes gaan zoeken zodat je een geheim kon onthullen (spooky).
Een supergroot pluspunt was dat er terug wat verhaal zat van het heden. Het waren wel enkel filmpjes, maar het was iets. Dit was er bij de vorige eigenlijk niet.
Al bij al toch nog goed mee vermaakt. Londen ziet er echt mooi uit en het is weer wat anders dan de vorige AC
Ik heb het ook bijna uit en ik deel eigenlijk 100% jou mening :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

719
Toon8 wrote:ZombI -> 6/10

Qua sfeer, omgevingen en muziek zat het zeer goed in elkaar. Je was in de game constant opgejaagd, door met je scanner de posities van dieren en zombies te zien maar ook als je iets uit je rugzak wilde halen en het spel gewoon voort liep. Dit was het enige dat goed was.
De gameplay trok op niet veel. Je beweegt zeer lomp maar vooral de melee combat was verschrikkelijk. Samen te vatten als slaan, slaan en blijven slaan :P Natuurlijk zijn kogels schaars waardoor je veel je bat moest gebruiken, maar op den duur was vechten met een zombie vooral iets komisch. Je geeft hem een tik en wacht tot hij zijn evenwicht hervind en weer op je afkomt om hem dan weer een tik te geven. Dit 5 keer na elkaar soms.
Voor het verhaal moet je ZombI zeker ook niet spelen, want die was er niet echt. Missies bestonden vooral uit overal dingen gaan halen in Londen voor iemand. Het einde was dan uiteindelijk ook zeer mager.
Maar uiteindelijk niet veel klagen want hij zat bij ps+ ... gelukkig :D
ik denk dat ie op de WiiU beter is omwille van gebruik van de gamepad !