Ah, ge ging nog eens gaan? Ik ben heel blij dat ik ze in juli 2015 heb gezien, super goed optreden. Ik kon nu in mei ook niet, dus dan hoefde het voor mij niet. Ik vind het ergens wel jammer dat ik ze niet met Axl Rose erbij kan zien. Niet om hem te zien, 'k heb hem al met Guns 'N Roses gezien (in 2012, was echt geen goed optreden, maar toch...), want zo goed vind ik hem niet passen bij AC/DC, maar het is toch wel een unieke ervaring.
Wat het stoppen betreft: Brian Johnson heeft aangekondigd dat hij nu alleen gestopt is met optreden, maar dat hij wel van plan is om in de studio te blijven werken. Dus ik vermoed dat het nog niet gedaan zal zijn met AC/DC en dat ze zeker nog wel een album gaan maken, uiteraard met Brian Johnson. Maar hoe het optreden dan zou gaan, geen idee...
Re: Metalheads Convergence Corner
152Het concert gisteren was echt goed. Ben blij dat we samen hebben beslist om toch te gaan. Vond Rose best wel goed. Beter dan verwacht goede sfeer. Het heeft me maar €15 gekost = 1 bonnenstrook. Paar bekertjes geraapt op weg naar WC en gratis pintje want €3 is duur Vond het beter geregeld dan in Dessel toen. Vlotte doorgang bij security en detector, nette WC's waar contant personeel zat te kuisen, doordacht recyclage systeem voor een gratis consumptie waardoor de wei best proper bleef, geen massa drukte door groter oppervlak en parking was veel beter geregeld structureel. Wel uur staan aanschuiven bij afloop maar dat is normaal als duizenden auto's het terrein verlaten. ROCK!!!
153Ik vind het zo ongelofelijk jammer dat ik niet kon gaan Axl Rose doet het goed, hij stijgt terug in mijn aanzien.
Jammer genoeg kan ik ook geen volledig weekend naar Graspop omdat ik op de zaterdag een examen heb
Misschien ga ik de zondag nog één dag, maar da's natuurlijk niet dezelfde ervaring als een volledig weekend.
Jammer genoeg kan ik ook geen volledig weekend naar Graspop omdat ik op de zaterdag een examen heb
Misschien ga ik de zondag nog één dag, maar da's natuurlijk niet dezelfde ervaring als een volledig weekend.
154Zijn er hier nog mensen die dit jaar naar Graspop gaan? Ik ben aan het twijfelen om toch nog op zondag te gaan. Eén dag is beter dan niks en waarschijnlijk kan ik ook niet naar Alcatraz.
155Neen ik ga niet kunnen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
156Wnr is da weer en wie komt er dan? Amon amarth nie op zondag zekers?met0t0 wrote:Zijn er hier nog mensen die dit jaar naar Graspop gaan? Ik ben aan het twijfelen om toch nog op zondag te gaan. Eén dag is beter dan niks en waarschijnlijk kan ik ook niet naar Alcatraz.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
157Graspop is dit jaar 17-19 juni. Dus 't is zondag 19 juni dat ik zou gaan.fsterchele23 wrote:Wnr is da weer en wie komt er dan? Amon amarth nie op zondag zekers?met0t0 wrote:Zijn er hier nog mensen die dit jaar naar Graspop gaan? Ik ben aan het twijfelen om toch nog op zondag te gaan. Eén dag is beter dan niks en waarschijnlijk kan ik ook niet naar Alcatraz.
Dit is wie er speelt op zondag:
158Kwil anders wel meegaan die dag :-) heb je direct vervoer zo ook xd
159Ah, dat is al leukfsterchele23 wrote:Kwil anders wel meegaan die dag :-) heb je direct vervoer zo ook xd
Qua vervoer: ik weet niet of het zo handig zou zijn met de auto, maar die planning kunnen we later wel maken
Ik ga vanmiddag nog eens wat mensen vragen of ze ook zouden gaan. Allemaal mensen die ge vorige jaren al hebt ontmoet
160Cv ma voor 1 dag met auto moet lukken en kzou dag erna ook liever gaan werken of ik moe allicht conge vragen ervoormet0t0 wrote:Ah, dat is al leukfsterchele23 wrote:Kwil anders wel meegaan die dag :-) heb je direct vervoer zo ook xd
Qua vervoer: ik weet niet of het zo handig zou zijn met de auto, maar die planning kunnen we later wel maken
Ik ga vanmiddag nog eens wat mensen vragen of ze ook zouden gaan. Allemaal mensen die ge vorige jaren al hebt ontmoet
162Haha, Rob Halford toch, fantastische artiest die altijd wel eens iets nieuws wil proberen
163Afgelopen vrijdag heb ik Sisters Of Suffocation, Cliteater en Legion Of The Damned weer eens gezien in Vera Groningen. Met name die laatste 2 speelden weer erg strak en je zag de ervaring ervan af druipen. Mooi dat er nog zo'n underground concertgelegenheid is in het noorden van Nederland.
164Het begon alsof dit werd gepost in het verkeerde topicRushifel wrote:Afgelopen vrijdag heb ik Sisters Of Suffocation, Cliteater en Legion Of The Damned weer eens gezien in Vera Groningen. Met name die laatste 2 speelden weer erg strak en je zag de ervaring ervan af druipen. Mooi dat er nog zo'n underground concertgelegenheid is in het noorden van Nederland.
Zeurpiet van het jaar 2014
165Haha, ja, prachtige namen bedenken ze toch he?Captain Witwicky wrote:Het begon alsof dit werd gepost in het verkeerde topicRushifel wrote:Afgelopen vrijdag heb ik Sisters Of Suffocation, Cliteater en Legion Of The Damned weer eens gezien in Vera Groningen. Met name die laatste 2 speelden weer erg strak en je zag de ervaring ervan af druipen. Mooi dat er nog zo'n underground concertgelegenheid is in het noorden van Nederland.