Re: Meat & gr-eat 2016

63
ShAmPi wrote:
W.O.L.F. wrote:We moeten echt een tourbus kopen en zo heel Vlaanderen en Nederland afrijden om iedereen op te halen, alleen is een bbq in een bus zo moeilijk eh... ;)
Is perfect mogelijk. Heb het al gedaan ook. Onze karnavalgroep had een leyland bus. Zo een engelse bus met open dak. En daarin ging dat perfect.
als jij de chauffeur bent gaat iedereen wellicht te voet komen :idea:

64
Maxidomino wrote:Haal me er maar af van de 'ik kom' lijst, teveel herexamens. :(
En als we u nu eens een studeerhoekje voorzien? Moet je ver rijden? Misschien kan je voor een uurtje of twee komen? Als je bv een vroege vogel bent wat betreft studeren kan je misschien enkel komen voor het dessert? Of als je een laat-studeerder bent dan ga je vroeger weg?

66
met0t0 wrote:Het is voor W.O.L.F. en mij nog altijd wat onduidelijk hoe we er zullen geraken, maar we vinden wel een manier. Zet ons dus maar op aanwezig! :cool:
Stiekem rekende ik ook wel op jullie! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

67
W.O.L.F. wrote:
Maxidomino wrote:Haal me er maar af van de 'ik kom' lijst, teveel herexamens. :(
En als we u nu eens een studeerhoekje voorzien? Moet je ver rijden? Misschien kan je voor een uurtje of twee komen? Als je bv een vroege vogel bent wat betreft studeren kan je misschien enkel komen voor het dessert? Of als je een laat-studeerder bent dan ga je vroeger weg?
Gaat moeilijk gaan. Als ik zou komen ga ik daar zeker niet zitten studeren haha. Probleem is wel dat er in daar geen station is. Vervoer is al een probleem, met de auto zou het twee uur rijden zijn naar daar. Dus gewoon even afkomen voor een dessertje zit er helaas niet in. :P
Image

68
Zeg, we zitten bij iemand in de tuin eh? Dus we hebben wifi? Kunnen we geen skype verbinding maken met de mensen die door examens niet kunnen komen maar toch graag even komen meepraten? Zo is het toch een beetje live eh :)

70
Captain Witwicky wrote:Kan ik geplaatst worden in de categorie "zoekt vervoer" voor het moment, dank u :cool:
Done!

Mogelijk dat ik dit weekend een privé forum aanmaak voor die mensen die hebben laten weten dat ze willen komen. Nieuwe inschrijvingen kunnen alsnog via dit topic! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

72
Sora_Lizard wrote:
Captain Witwicky wrote:Kan ik geplaatst worden in de categorie "zoekt vervoer" voor het moment, dank u :cool:
Done!

Mogelijk dat ik dit weekend een privé forum aanmaak voor die mensen die hebben laten weten dat ze willen komen. Nieuwe inschrijvingen kunnen alsnog via dit topic! :)
Nogmaals bedankt :)
Gamefreak wrote:
Image
Liefst iets met airco aub :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

74
Kolm wrote:
Captain Witwicky wrote: Liefst iets met airco aub :P
Hoe sneller je rijdt, hoe koeler de wind :p
Theoretisch incorrect. De temperatuur blijft hetzelfde enkel de verplaatsing voelt koeler aan net zoals een windblazer.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

75
Ik had het inderdaad over koeler aanvoelen. Los daarvan... om sneller te rijden moet je doorgaans sneller trappen wat meer energie kost waardoor je lichaam het warmer krijgt en dan is de vraag of de koeler aanvoelende wind (= meer lucht die langs je lichaam gaat en je afkoelt) dat kan compenseren :think:
Image