Sora_Lizard wrote:+++ Lekker met Barbie geknoeid.
En zo weten we ook direct hoe Frans er in het echt uitziet:
+++ De temperaturen die gedaald zijn
+++ Kamer die opgeruimd raakt, met hulp van met0t0
Sora_Lizard wrote:+++ Lekker met Barbie geknoeid.
Ik ben blij voor u dat het dat maar is, een oorontsteking is vreselijk! Ik heb ooit 7u moeten vliegen met een oorontsteking (opgelopen op vakantie).Maxidomino wrote:+ Blijkt dat ik geen oorontsteking had maar een dikke prop in mijn oor.
Ik heb ook ooit eens met een oorontsteking in het vliegtuig gezeten. Het vliegen zelf vond ik niet zozeer vreselijk: het opstijgen en landen daarentegen.....W.O.L.F. wrote:Ik ben blij voor u dat het dat maar is, een oorontsteking is vreselijk! Ik heb ooit 7u moeten vliegen met een oorontsteking (opgelopen op vakantie).Maxidomino wrote:+ Blijkt dat ik geen oorontsteking had maar een dikke prop in mijn oor.
+++ Gisteren wafeltjes gebakken, het ging euh, redelijk, had niet het juiste ijzer en heb nog geen prikding voor wafels...
Ik gebruikte daar metalen satéstokjes voor die ooit eens in brochetten zaten die we kochten. 2 van die dingen lukt ook goedW.O.L.F. wrote:Ik ben blij voor u dat het dat maar is, een oorontsteking is vreselijk! Ik heb ooit 7u moeten vliegen met een oorontsteking (opgelopen op vakantie).Maxidomino wrote:+ Blijkt dat ik geen oorontsteking had maar een dikke prop in mijn oor.
+++ Gisteren wafeltjes gebakken, het ging euh, redelijk, had niet het juiste ijzer en heb nog geen prikding voor wafels...
Je klinkt nu net als die renners uit de Tour de France de dag voordat ze een bergetappe met gevaarlijke afdalingen gaan doen SterkteElexus wrote:-- morgen vroeg opstaan en ook een vrij gevaarlijke rit voor de boeg, not too excited :/
Haha stel u voor. Met mijne fysiek zou dat zeker niet goedkomen!Kolm wrote:Je klinkt nu net als die renners uit de Tour de France de dag voordat ze een bergetappe met gevaarlijke afdalingen gaan doen SterkteElexus wrote:-- morgen vroeg opstaan en ook een vrij gevaarlijke rit voor de boeg, not too excited :/