Hoe meer games ge koopt, hoe minder ge zakt op termijn dan tochzenmaster wrote: Ik ook!! Gezakt wel... Twee nieuwe games dus. Kon niet eeuwig duren, anders kan ik geen nieuwe games spelen.
Re: Trophy Leaderboards
242Lol!! Is dat zo Tjeefkuh? Interesting..
Ikzelf ben net mijn completion wat omhoog aan het brengen deze week. Feels good.
Ikzelf ben net mijn completion wat omhoog aan het brengen deze week. Feels good.
Week 12 Update
243Overall
Mr.Wolf stijgt van plaats 12 naar 11
paveman haalt trophy level 28, zenmaster trophy level 9
Completion
minermb stijgt naar de 18e plaats
Mr.Wolf stijgt van plaats 12 naar 11
paveman haalt trophy level 28, zenmaster trophy level 9
Completion
minermb stijgt naar de 18e plaats
246Vriendelijk verzoek aan allen, wat rustiger aan doen met gamen ......
zo gunnen we Tjeefkeuh ook zijn vakantie.
zo gunnen we Tjeefkeuh ook zijn vakantie.
247Ik haal de laatste weken amper trophies, denk niet dat ik er 5 gehaald heb deze week. Lekker rustig voor Tjeefkeuh dus
248Idd ik ook bezig met die ellenlange AC Rogue die gaat nog zeker week duren. Bijna een maand al man man xp
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
249Vandaag of morgen zal ik mijn Vita nog eens verbinden met PSN. Hopelijk ga ik er dan niet op achteruit
250Dat ga ik ook doen,voor als we aan zee zijndaviduvel wrote:Vandaag of morgen zal ik mijn Vita nog eens verbinden met PSN. Hopelijk ga ik er dan niet op achteruit
Week 13 Update
251Platinums
Sanity penguin blijft op de 14e plaats, maar dividedx11 en Mr.Wolf zakken en staan nu gedeeld 15e
Completion
fsterchele23 stijgt naar de 15e plaats
Het valt op dat het voor veel mensen vakantie is
Sanity penguin blijft op de 14e plaats, maar dividedx11 en Mr.Wolf zakken en staan nu gedeeld 15e
Completion
252Je zou denken dat er tijdens vakantie meer tijd is om te gamen, maar blijkbaar niet
253Dat denk ik ook altijd, en ik heb ook meer tijd, maar voor een of andere reden kom ik minder toe aan gamen...gamerke1992 wrote:Je zou denken dat er tijdens vakantie meer tijd is om te gamen, maar blijkbaar niet
Re: Week 13 Update
254Ha, ik laat de competitie achter mijTjeefkeuh wrote:Platinums
Completion
255In de vakantie kan je doen en laten wat je wilt, terwijl het tijdens het schooljaar vaak kiezen is tussen school of gamen. Ik weet het dan wel hoor
Maar ik game nog regelmatig, dus tijd om een voorsprong op te bouwen!
Edit: Ik zal het momenteel alleen maar moeten hebben van mijn completion percentage. Bij de rest loop ik wat ver achter.
Maar ik game nog regelmatig, dus tijd om een voorsprong op te bouwen!
Edit: Ik zal het momenteel alleen maar moeten hebben van mijn completion percentage. Bij de rest loop ik wat ver achter.