Re: Netflix

76
minermb wrote:Nieuwe teaser voor Iron Cage:

Teaser voor the defenders:

First look voor Iron Fist:

Iron fist en the defenders komen in 2017, luke cage komt op 30 november en er komt een derde seizoen van daredevil
Ik had de trailers ook al gezien, ik kan werkelijk niet wachten op de Defenders!
Ben grote fan van Daredevil, iets minder van Jessica Jones, Luke Cage lijk me dan weer wel leuk, Iron Fist ziet er op het eerste oog mwa uit.
Maar een grote combi van deze helden in een serie lijk me echt geweldig! Ga binnenkort ineens 9.99 euro betalen voor NETFLIX dus ze mogen wel goede series gaan maken voor dat geld :P
Image

79
minermb wrote:Vandaag is Luke Cage uitgekomen op netflix. Ik heb de 1e aflevering gezien en het lijkt me al een erg leuke serie :D
Ik wil wel kijken, maar te veel andere dingen :p. Ik was persoonlijk niet zo'n fan van Jessica Jones dus stel ik dus uit naar later.
Momenteel op de planning (qua nieuwe series) zijn Macgyver, The Exorcist en Van Helsing. Geen idee of het wat wordt, maar toch eens proberen :)
Image

80
Sanity penguin wrote:
minermb wrote:Vandaag is Luke Cage uitgekomen op netflix. Ik heb de 1e aflevering gezien en het lijkt me al een erg leuke serie :D
Ik wil wel kijken, maar te veel andere dingen :p. Ik was persoonlijk niet zo'n fan van Jessica Jones dus stel ik dus uit naar later.
Momenteel op de planning (qua nieuwe series) zijn Macgyver, The Exorcist en Van Helsing. Geen idee of het wat wordt, maar toch eens proberen :)
Laat is weten wat je van The Exorcist vond
Image

84
minermb wrote:De laatste tijd heb ik bij series geen ondertiteling op de ps4. Bij films dan weer wel. Meer mensen met dit probleem?
Klopt ik heb dit ook sinds de app een beetje is vernieuwd.

Ook heel irritant is als je een Nederlandse tekenfilm doe zien dat deze dan ineens ondertiteld is en ook de geluiden laat lezen [plof] [pakt een bezem] etc.
Image

85
minermb wrote:De laatste tijd heb ik bij series geen ondertiteling op de ps4. Bij films dan weer wel. Meer mensen met dit probleem?
Gisteren nog serie gekeken en geen problemen ondervonden.
Misschien de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Anders helpdesk Netflix contacteren.
Image

88
minermb wrote:Ik merk dat er de laatste tijd veel nieuwe netflix originals uitkomen. Ik ben benieuwd wat netflix nog allemaal gaat maken, want die originals zijn best vermakelijk :D
Iemand al naar Crown gekeken?
Image

89
minermb wrote:Ik merk dat er de laatste tijd veel nieuwe netflix originals uitkomen. Ik ben benieuwd wat netflix nog allemaal gaat maken, want die originals zijn best vermakelijk :D
Klopt,
Best leuk vind ik want die films / series zijn over het algemeen best vermakelijk.
11 november komt er ook een comedie aktiefilm die me best leuk lijkt
Image