Funny movies!
107Ik dacht eerlijk dat er al een grappige filmpjes topic was, maar we moeten eens meer lachen!
Laat dit een leuk topic zijn waar vele grappige filmpjes voorbij komen en elke dag een maak!
Ik moest heerlijk lachen om deze,
Mede omdat het nostalgie is voor mij
Laat dit een leuk topic zijn waar vele grappige filmpjes voorbij komen en elke dag een maak!
Ik moest heerlijk lachen om deze,
Mede omdat het nostalgie is voor mij
Re: Funny movies!
108Die is er ook al, maar dan onder Toogpraat:
http://pressxtorevive.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=313
http://pressxtorevive.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=313
110Niet zozeer, maar dat topic wordt wel voornamelijk gebruikt voor grappige filmpjes, dus wat mij betreft een dusdanig gelijk topic dat deze overbodig is.
111Ah zie je wel! Ik dacht al volgens mij bestond er al een topic!
Maar wel zou ik een filmpjes topic onder Cross media zoeken en NIET onder toogpraat, of ben ik nou zo simpel?
Slotje hierop
Maar wel zou ik een filmpjes topic onder Cross media zoeken en NIET onder toogpraat, of ben ik nou zo simpel?
Slotje hierop
112Op basis van jouw reacties hier zou ik je niet simpel noemen...
Ik vind van beide wel wat te zeggen. Je kunt cross media echt beperkt zien tot mainstream media, terwijl de funny movies van zowel mainstream producenten als 'tubers kunnen komen. Of je ziet het heel breed, waardoor dit er ook onder valt.
Ach, waar het topic ook staat...: just keep 'em coming!
Ik vind van beide wel wat te zeggen. Je kunt cross media echt beperkt zien tot mainstream media, terwijl de funny movies van zowel mainstream producenten als 'tubers kunnen komen. Of je ziet het heel breed, waardoor dit er ook onder valt.
Ach, waar het topic ook staat...: just keep 'em coming!
Re: Opvallende filmpjes
115@ hierboven: moet je een hufter zijn om orgaandonor te mogen worden of maakt het feit dat een klootzak orgaandonor is hem ineens tot een goed mens?
Altijd gedacht dat postbodes en honden van nature vijanden zijn . . . .
Altijd gedacht dat postbodes en honden van nature vijanden zijn . . . .
Re: Opvallende filmpjes
120Heel mooi filmpjeSora_Lizard wrote:Is dit de geniaalste kerstcommercial ooit?