Re: Het vragentopic: technisch
152Hier ook altijd frans hoor.
Heeft hier niets met routing te maken.
Zelfs in WVL krijg ik franse site als primair.
Persoonlijk denkek dat de meeste sites als landcode BE is standaard frans pakken.
De zeikerds!
Persoonlijk denkek dat de meeste sites als landcode BE is standaard frans pakken.
De zeikerds!
153Dan ligt het dus niet aan mijShAmPi wrote:Hier ook altijd frans hoor.
De zeikerds!
154Oké, waarom moet ik altijd als ik game of film kijk van Netflix op de Ps4 mijn HDMI in en uit de Tv trekken als er een filmpje bezig is in een game, want dan heb ik ineens geen geluid.
Ik heb altijd geluid maar als een filmpje zich voordoet moet ik dat dus doen en dan heb ik daarna ineens weer geluid, anders hoor ik alleen achtergrond geluiden en geen stemmen.
Dit doe ik al jaren maar word het ineens beu.
Ik heb altijd geluid maar als een filmpje zich voordoet moet ik dat dus doen en dan heb ik daarna ineens weer geluid, anders hoor ik alleen achtergrond geluiden en geen stemmen.
156Probeer eens wat audio output settings te veranderen in uw PS4 menuColossus wrote:Oké, waarom moet ik altijd als ik game of film kijk van Netflix op de Ps4 mijn HDMI in en uit de Tv trekken als er een filmpje bezig is in een game, want dan heb ik ineens geen geluid.
157Eigenlijk niet denk ik, maar ik heb allemaal dezelfde van de action.Sanity penguin wrote:Al eens een andere kabel geprobeerd
Zal ik eens doen, maar het was op me ps3 ook al. Ik doe dit al jaren en vind ik maar gek dat ik de enige ben, of heeft iemand dit eerder ook gehad?Tjeefkeuh wrote:Probeer eens wat audio output settings te veranderen in uw PS4 menuColossus wrote:Oké, waarom moet ik altijd als ik game of film kijk van Netflix op de Ps4 mijn HDMI in en uit de Tv trekken als er een filmpje bezig is in een game, want dan heb ik ineens geen geluid.
158http://community.eu.playstation.com/t5/ ... p/20476261Colossus wrote: Zal ik eens doen, maar het was op me ps3 ook al. Ik doe dit al jaren en vind ik maar gek dat ik de enige ben, of heeft iemand dit eerder ook gehad?
Misschien eens proberen wat er in die laatste reply wordt voorgesteld?
160ik weet niet of het hier thuishoort ma bon, ik ben op zoek naar een goede ps4 remote, wat denken jullie van deze snaak ?
http://www.myxlshop.be/afstandsbedienin ... 1470096582
http://www.myxlshop.be/afstandsbedienin ... 1470096582
161Ziet er een beetje cheap uit eerlijk gezegd. In die zin: ik denk niet dat 'ie lekker gaat werken. Over het algemeen ervaar ik dit soort apparaten (met een touch drukknop) als slecht reagerend, maar dat blijft lastig oordelen vanaf een plaatje.
162ik ga nog wat research doen.... alleen, ik vind er weinig over.... moet niet per sé negatief zijn...
165gewoon HDMI-CEC ofzoiets? en dat werkt perfect.
Bij een Samsung tv toch
Gebruik is easy peasy voor netflix of bluray/dvd
Bij een Samsung tv toch
Gebruik is easy peasy voor netflix of bluray/dvd