Dat is een van de games die mij altijd is bijgebleven. Een echte topperminermb wrote:Bezig met bioshock infinite. Deze vind ik veel leuker dan bioshock, waar ik na een aantal uurtjes al genoeg van had.
Re: Wat speel je op dit moment?
992Zeker en vast! Ik heb het in totaal zo'n 3-4 keer gespeeld. De DLC vond ik ook goed. Zo krijg je een beeld van hoe Rapture er eerst uit zag voor de eerste Bioshock.gamerke1992 wrote:Dat is een van de games die mij altijd is bijgebleven. Een echte topperminermb wrote:Bezig met bioshock infinite. Deze vind ik veel leuker dan bioshock, waar ik na een aantal uurtjes al genoeg van had.
Sinds ik terug PS+ heb, ben ik begonnen om de platinum van Sly Cooper: Thieves in Time te halen. Nog maar 4 trophies en ik heb de platinum op de VIta en PS3
993Ik zat al onder mijn bed om mee te beginnenGamefreak wrote:Captain Witwicky wrote:Eventjes tussendoor mijn andere games:
Need for Speed Rivals
Resident Evil 7 demo
je bent wellicht onder je bed gekropen Cap ?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
994Captain Witwicky wrote:Ik zat al onder mijn bed om mee te beginnenGamefreak wrote:Captain Witwicky wrote:Eventjes tussendoor mijn andere games:
Need for Speed Rivals
Resident Evil 7 demo
je bent wellicht onder je bed gekropen Cap ?
995Op ps3 bezig met Toy story mania en op ps4 deadlight directors cut
997
Bioshock
Op survivor mode, zonder vita chambers en met het doel alle gene tonics te verzamelen!
Op survivor mode, zonder vita chambers en met het doel alle gene tonics te verzamelen!
998we weten dus dat we jou de eerstkomende 79 maanden niet online gaan zienToon8 wrote:Hopelijk vandaag klaar met Zombi en dan wachten op No Man's Sky
999Wel op PSNGamefreak wrote:we weten dus dat we jou de eerstkomende 79 maanden niet online gaan zienToon8 wrote:Hopelijk vandaag klaar met Zombi en dan wachten op No Man's Sky
1000dat is het nu net, arme stakkerToon8 wrote:Wel op PSNGamefreak wrote:we weten dus dat we jou de eerstkomende 79 maanden niet online gaan zienToon8 wrote:Hopelijk vandaag klaar met Zombi en dan wachten op No Man's Sky
1001Veel succes ermee! Ik vond het een fantastische game, maar ben die uitdaging toch niet aangegaanFGras wrote:Bioshock
1002The Crew
Need for Speed Rivals
The Last of Us: Left Behind
Alien Isolation
Mad Max
Need for Speed Rivals
Alien Isolation
Mad Max
Zeurpiet van het jaar 2014
1003Vanochtend eerst nog The Witcher 3 gespeeld, maar ben nu over op No Man's Sky.
1004Laatste keer dat ik het speelde was zo'n vijf jaar geleden. De levels en het verhaal (op kleine delen na) ben ik daardoor gelukkig vergeten!met0t0 wrote:Veel succes ermee! Ik vond het een fantastische game, maar ben die uitdaging toch niet aangegaanFGras wrote:Bioshock
Ik moet zeggen dat het mij behoorlijk makkelijk af gaat. Ik ben nu bijna halverwege zonder health upgrades of eve upgrades te kopen. Ook heb ik altijd genoeg cash om het maximaal aantal medkits bij mij te dragen. Een uitdaging kan je het niet noemen!
EDIT: oké, die big daddy's vernietigen is nog niet zo makkelijk. Daar is echt tactiek voor nodig.
Last edited by FGras on 11 Aug 2016 00:34, edited 1 time in total.
1005slaap je daartussen ook nog ??Captain Witwicky wrote:The Crew
Need for Speed Rivals
Alien Isolation
Mad Max