Das inderdaad de moeite om daar te geraken. Eerst gingen mijn vrienden en ik ook met het openbaar vervoer, dus ik had ook een gans plan opgezocht om daar te geraken. Uiteindelijk duurde dat veel te lang dus zijn we met de auto gegaan.dividedx11 wrote:Ok, bedankt!!Maxidomino wrote:3u is meer dan genoeg. Het is niet zo groot, gewoon wat rondwandelen en decors en andere props bezichtigen. Er staat ook overal uitleg bij en die hoef je niet te skippen ofzo. Je bent op drie uur zeker rond. Gewoon niet te lang rondhangen in de gift shop op het einde, dat hebben wij helaas wel gedaan, daar echt een half uur of langer gestaan.dividedx11 wrote:Sorry voor het misschien of topic zijn maar laatst zag ik iemand die naar de Harry Potter Expo is geweest: vandaar m'n vraag: kom je met 3u toe om alles te bekijken?
---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn
Ge zou beter naar kinepolis Brussel gaan daarachter, dat is net naast die expo.