Deze is uniek hier op het forum! Denk dat wij de 2 enigen zijn die deze platinum hebbenElexus wrote:Nr. 19: Playstation Vita Pets
![smug :smug:](./images/smilies/t4a_smug.png)
Moderator: Leaderboard Group
Deze is uniek hier op het forum! Denk dat wij de 2 enigen zijn die deze platinum hebbenElexus wrote:Nr. 19: Playstation Vita Pets
Dan zal ik de game ook moeten kopenNTGSruler wrote:Deze is uniek hier op het forum! Denk dat wij de 2 enigen zijn die deze platinum hebbenElexus wrote:Nr. 19: Playstation Vita Pets
Het is een PS Vita exclusive, dus wie weet mss ooit bij PS+gamerke1992 wrote: Dan zal ik de game ook moeten kopen(wat ik ooit wel zal doen). Of hopelijk eens bij ps+
Tssss, en ze loopt weer eentje uitElexus wrote:Nr. 19: Playstation Vita Pets
Elexus wrote:@ NTGSruler: Hehe, ja ik dacht al dat jij dat was die den deze ooit had gehaald. Laten we een exclusieve Vita Pets Platinum vereniging oprichten![]()
@ Gamerke: Staat ie niet in sale? Of misschien is die ondertussen al gedaan. Ik heb hem alleszins in een zeer recente sale gekocht.
@ Sanity: Ik heb het u gezegd hé, dat ik in actie ging schieten
Idd, maar wat voor games ik tussen de psn lijst van coolgamer zie staan? Veel ken ik er niet nog nooit van gehoord zelfs die easy platjesNTGSruler wrote:Nice everyone!!
Lol, iets voor jou mss die easy platjes?RoyVdW wrote:Idd, maar wat voor games ik tussen de psn lijst van coolgamer zie staan? Veel ken ik er niet nog nooit van gehoord zelfs die easy platjesNTGSruler wrote:Nice everyone!!Gaan voor Hannah Montana zie ik
Return to “PlayStation Network Gaming”