Bij ons in het ziekenhuis komen vrijwilligers rond met ijs andere verfrissingen voor de patiënten Gelukkig schijnt de zon niet rechtstreeks in haar kamer, dus de hitte valt heel goed mee.W.O.L.F. wrote:Veel sterkte! En wens haar veel beterschap! Je weet het waarschijnlijk zelf ook, maar een waterspuitbus (kan je kopen bij de apotheek en soms in de supermarkt) of bij gebrek daaraan een plantenspuit kan echt zalig zijn ter verfrissing in de soms verschrikkelijk wrme ziekenhuizen. Maar dat moet ik vast niet meer zeggen aan een verplegergamerke1992 wrote:--- mijn oma heeft een hersenklonter gekregen
+- gelukkig herkent ze ons nog en kan ze nog praten, maar verder zal het weken revalideren worden (halfzijdig verlamd en toch wel wat hersenschade)
+++ Ik kan wel regelmatig naar haar op bezoek in het ziekenhuis, aangezien ik daar werk
Sterkte! Hopelijk komt alles goed!Elexus wrote:---- er waren complicaties opgetreden met m'n meter en haar nieuwe nier waardoor ze terug onder het mes moest
+++ nu zou het moeten gefixed zijn
Het is vooral dat we een absolute roddeltante in huis hebben...Colossus wrote:met0t0 wrote:--- Ouders die voor een paar dagen weg zijnJammer tortelduifjes, weer het huis niet alleen voor jullie eigen :cry :W.O.L.F. wrote:+++ Vanavond zijn met0t0 zijn ouders weg
--- Maar zijn zus blijft thuis, dat is als een soort bewakingscamera in huis
+++ Mooi weer, heerlijk
+++ het was zalig in pairi daiza gisteren
+++ panda gezien
+++ vreemd, maar het leukste van de dag waren de nijlpaarden. Die kregen appels en kwamen met hun gigantische lichaam tegen het glas bedelen voor nog meer appels
--- de witte tijger vond Ik maar zielig. Die had totaal niet veel plaats en zat daar helemaal alleen.
+++ bij de andere dieren waren de kooien en domeinen gelukkig wel redelijk groot