Wanneer gaan we met dit forum eens multiplayeren?
Re: PlayStation Plus
901Tricky towers is best vermakelijk
Moderator: Leaderboard Group
Als ik terug ben van vakantieColossus wrote:Tricky towers is best vermakelijk

dat is toch pas opgeslaan qu prijs niet ?NTGSruler wrote:Het moest er eens van komen. Playstation Plus wordt duurder vanaf 22 september. Voorlopig staat er nog niets van op de Europese Blog, wel op de Amerikaanse... Weldra bij ons?
http://blog.us.playstation.com/2016/07/ ... gust-2016/
Op de 3 maanden is da duurder geworden eind vorig jaar dacht ikGamefreak wrote:dat is toch pas opgeslaan qu prijs niet ?NTGSruler wrote:Het moest er eens van komen. Playstation Plus wordt duurder vanaf 22 september. Voorlopig staat er nog niets van op de Europese Blog, wel op de Amerikaanse... Weldra bij ons?
http://blog.us.playstation.com/2016/07/ ... gust-2016/
Ik heb wel zin om het een keer te doenColossus wrote:Zo mensen wanneer gaan we met het forum een potje Tricky towers spelen?![]()
Gratis te dowloaden en lekker frustrerend
Ik ookminermb wrote:Ik heb wel zin om het een keer te doenColossus wrote:Zo mensen wanneer gaan we met het forum een potje Tricky towers spelen?![]()
Gratis te dowloaden en lekker frustrerend
Dat zal niet beter worden hé dat kan je al raden. En ja idd je kan er geen problemen mee hebben omdat het toch zo is en niemand heeft er iets op te zeggen wij westerlingen of nog meer de Belgen laten ons doen en zijn te braaf. Binnenkort vragen ze €80 en later €100 de mensen betalen het toch is dan de uitleg. €60 is nog cava de prijs van een game maar meer moet dat echt niet worden als je kijkt wat voor zogezegd gratisse crap ertussen zit elke maand met die game collection.NTGSruler wrote: @Roy: denk dat protesteren weinig zin zal hebben moesten ze hier een prijsverhoging doorvoeren. En wees nu eerlijk: Wij gamertjes gaan allemaal 60 euro neertellen om online te kunnen gamen en Sony weet dat goed genoeg. An sich heb ik daar dan ook niet echt een probleem mee. Wel verwacht ik dan dat de kwaliteit van de gratis games dan terug omhoog geschroefd wordt, dat de stabiliteit en de snelheid van het PSN dan onder handen genomen wordt en dat er gewoon algemeen een verbeterde service tegenover staat.
RoyVdW wrote:Dat zal niet beter worden hé dat kan je al raden. En ja idd je kan er geen problemen mee hebben omdat het toch zo is en niemand heeft er iets op te zeggen wij westerlingen of nog meer de Belgen laten ons doen en zijn te braaf. Binnenkort vragen ze €80 en later €100 de mensen betalen het toch is dan de uitleg. €60 is nog cava de prijs van een game maar meer moet dat echt niet worden als je kijkt wat voor zogezegd gratisse crap ertussen zit elke maand met die game collection.NTGSruler wrote: @Roy: denk dat protesteren weinig zin zal hebben moesten ze hier een prijsverhoging doorvoeren. En wees nu eerlijk: Wij gamertjes gaan allemaal 60 euro neertellen om online te kunnen gamen en Sony weet dat goed genoeg. An sich heb ik daar dan ook niet echt een probleem mee. Wel verwacht ik dan dat de kwaliteit van de gratis games dan terug omhoog geschroefd wordt, dat de stabiliteit en de snelheid van het PSN dan onder handen genomen wordt en dat er gewoon algemeen een verbeterde service tegenover staat.
Return to “PlayStation Network Gaming”